čtvrtek 19. března 2015

Učím zeměpis a hodně a ráda cestuji.....to jsou dva hlavní důvody, proč  každoročně navštěvuji mezinárodní veletrh cestovních kanceláří.
Ráda si povídám s místními lidmi, ochutnávám jejich tradiční jídla, poznávám ráda nepoznané...
Každý rok si z veletrhu přivážím pár suvenýrů.

Tento suvenýr je z Bali.
Slouží k malování na textil.


Jsem knihomol, proto mi udělala radost tahle ručně dělaná záložka do knihy. Dostala jsem ji od milého pána z Jávy.




Na Taiwanu dělají vše od srdce...
Dostala jsem ručně psanou ceduli s mým a manželovým jménem a k tomu dvě červená razítka s nápisem ZDRAVÍ a ŠTĚSTÍ.
Ale kdo ví, co je tam opravdu napsáno. Nezbývá než tomu věřit.
Obdivovala jsem s jakou lehkostí bylo vše psáno.




Přívěšek z Indie s ručně vyrobenou panenkou.
Pestrý oděv a zlaté šperky- i to je Indie.



Fatimova ruka, která ochraňuje svého nositele od negativních vlivů a přináší mu štěstí.
Milý dárek z Tuniska.


12 komentářů:

  1. No to je nádhera, úplné kouzlo a vůně dálek. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kásné vzpomínky a nádherné suvenýry.Hezké dny Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je to lepší než cestování;-)

      Vymazat
  3. Evi krásné kousky z cest :o)
    Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou to lákadla právě na ty cesty:-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, to je hezké a kdo tě tedy přesvědčil? Kam pojedeš? Když jsem včera viděla ten Tunis, trochu, oprava dost mě mrazilo - cestovatelská sezóna pomalu začíná....
    Hezký večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. V Tunisu jsem byla 2x a včerejšek byl pro mě šok:-( je to smutné.
    Letos se opět vrátím na Madeiru.
    Hezký večer i tobě Helenko.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné suvenýry Evi :)) Ani jsem nevěděla co učíš, s tvým cestováním se mi to, ani nevím proč, nějak nespojilo.. Hezký večer, K. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Učím zeměpis a informatiku:-)))
      Hezký víkend.Eva

      Vymazat