pátek 22. srpna 2014

Srpnová dovolená

Zatímco naskakovaly samy příspěvky na mém blogu, já si užívala týdenní dovolenou v Jeseníkách.

Opět nezklamaly.
Zklidnila jsem se, vyčistila jsem si hlavu od všedních starostí,  nadýchala se čerstvého vzduchu, užila jsem si přírody, lázní, turistiky, příjemných lidí.
Všude bylo ticho.
Všude posekáno, uklizeno, opravené roubenky.
Prostě nádhera.








8 komentářů:

  1. Ahoj Evi, vůbec nevím, že Jeseníky jsou takhle hezké, hlavně ta poslední fotka, ta je úplně snová. Tam se musí odpočívat jedna radost:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeseníky jsou nádherné, jezdíme tam pravidelně každý rok a stále objevujeme něco nového.Poslední fotka je vyfocená za jízdy z auta:-) Eva

      Vymazat
  2. Evi, krása...já Jeseníky prochodila jako mladá holka a ráda na ně vzpomínám...měj se krásně.Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ně vzpomínám celý rok až do další dovolené.-)))) Hezký víkend.Eva

      Vymazat
  3. Sice mi v tomto případě "ujel vlak", ale příště si budu muset ověřit na vlastní oči tu krásu:-)!
    Nádherné foto!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky .-)..Jeseníky jsou nádherné a hodně toho nabízejí. Návštěva stojí určitě za to:-) Eva

      Vymazat
  4. Evičko, děkuju ..... kochám se, kochám .... tyhle místa miluju ..... šest let jsme tady s manželem žili a moc rádi se sem vracíme ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak krásné místo jste neměli opouštět.

      Vymazat