čtvrtek 21. srpna 2014




Kam s ním?
Další nápad  na využití starého kola.

12 komentářů:

  1. Taky, že jsme ho už tak využili. V Garáži se uvolnilo a na zahradě nadělá parádu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, vypadá to moc hezky.Hezký víkend. Eva

      Vymazat
  2. Super nápad - viděla jsem takové v Holandsku, tam tedy osázeli kde co :o)
    Moc zdravím Evičko, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ho v Holandsku viděla, tam dokonce s takhle osázenými koly jezdili:-))) Fotka je z Itálie:) Hezký víkend. Eva

      Vymazat
  3. Evi, moc se mi to líbí :-) Měj se hezky, Evi. Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký víkend Moni,...mně taky:-) Eva

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Souhlasím Ajko, hezký víkend. Eva

      Vymazat
  5. Taky už jsem to někde viděla, sice teda na fotce, ale tuším, že to bylo v Chorvatsku. Parádní nápad:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle kolo je z restaurace v Itálii.Nápad je pěkný. hezký víkend. Eva

      Vymazat
  6. Evi-jak ty to děláš, že ty příspěvky samy naskakují:-)?
    Jeseníky nádhera, krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeseníky jsou skvělé.....Veru, píšu si je dopředu do konceptů a nastavím si čas a datum,kdy se má příspěvek uveřejnit. Hezký víkend. Eva

      Vymazat