neděle 24. srpna 2014



Holky,které ovládáte jehlice, háček, plstění.....tady je pro vás výzva.
 Nemáte někde v okolí bydliště opuštěná boží muka či jiný podobný skvost? Udělejte  mu nový barevný kabátek
(vše je připevněno na drobném pletivu)

Nápad jsem našla u silnice z Javorníku směrem na Borůvkovou horu. Tak mě to zaujalo, že jsem se musela zastavit a vše vyfotit. Nápad originální.






...a další vtipný nápad (bohužel tady jsem nestihla vystoupit,takže mám foto jen za jízdy z auta)

...není to traktor, ale dřevěný stůl a dvě židle:-)))
Tam musí být posezeníčko s parádním výhledem.




8 komentářů:

  1. Bello e originale questo post. Un saluto dall'Italia.

    OdpovědětVymazat
  2. Podobná akce se konala v Praze před asi 3 lety na ozdobě Nové scény Národního divadla, lavičky v parcích a stromy. Je to jedna nadšenkyně s partou, která "zatepluje" neobvyklé objekty. Je to milé obarvení všedních dnů i věcí:-)!

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. To ano....krásně to tam prozářilo:-)

      Vymazat
  4. Tak to je opravdová vychytávka na zimu :))) Evi krásný den....Šárka

    OdpovědětVymazat