pátek 15. srpna 2014

Vyšehrad-400-stý příspěvek

Můj dnešní příspěvek už má číslo 400  :-)




V rámci METROpolitního léta hereckých osobností 2014 jsme byli na Letní scéně na Vyšehradě. Celý den jsem s obavami  vzhlížela k nebesům, kdy konečně přestane pršet.
U vchodu jsme vyfasovali podsedáky a pláštěnky (které jsme nakonec ani nepotřebovali).
A představení začalo........a bylo nádherné. Vojta Kotek přímo exceloval. Myslím, že čtyřrole  (milenec, manžel, politik, číšník) mu byla ušita na míru. Jako jediný zástupce mužského pohlaví vystupuje ve společnosti šarmantních dam (Šišková, Krausová, Míčová) v britské komedii Arnolda Weskera.  
Všem doporučuji...ŽENY PŘEŽIJÍ.... ženy přežijí, ale co Kotek???????


Škoda jen, že se nesmí představení  fotit-bylo by totiž co.:-)Tak jsem pro vás nafotila alespoň krásně osvětlený  noční Vyšehrad.











8 komentářů:

  1. Evičko, gratuluju ke 400 !!!! A přeji tvému blogu minimálně ještě jednou tolik !!!! pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, divadlo by se mi určitě líbilo a tvé fotky jsou krásné. Jinak se přidávám a také gratuluji..se svou extrémní rychlostí Tě v čísle dohoním, bohužel ne v kvalitě..časem se snad i polepším:o)..měj se krásně..vzpomínám, jak šlapeš v Jeseníkách a těším se na příspěvky.Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, ty mě nejen dohoníš, ale rychle i předhoníš:-))...šlapala jsem s ortézou...a už jsem zase dorazila domů.

      Vymazat
  3. Evi, tak to musel být parádní zážitek. V dobrém závidím nejen divadlo, ale i Vyšehrad potmě. Zastavujeme se tam poměrně často, ale vždy přes den...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve tmě to má jiné kouzlo:-)) Zajdi...pa Eva

      Vymazat
  4. Zdravím a gratuluji ke krásném číslu - 400, to je tedy něco. Tu kulturu tiše závidím:-) a moc děkuji za nádherné fotky, skvěle přibližují nádhernou atmosféru noční Prahy, a tu já prostě miluji:-) děkuji a přeji krásný večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím též...noční Praha to je moje:-))) hezké dny přeji. Eva

      Vymazat