úterý 26. srpna 2014

Lesní bar


Pořád mi vrtá hlavou, jak něco tak úžasného může fungovat v naší zemi.

Lesní bar  v Horní Lipové

O netradiční samoobslužný bar na pomezí Jeseníků a Rychlebských hor je mezi turisty stále větší zájem. Tuto raritu najdete v údolí přítoku potoka Vápenný. 
 Obětaví horalé ho pravidelně zásobují a návštěvníci  se sami obslouží a peníze nechají v plechové pokladničce.
Na nápad přišel a o bar se stará revírník pan Pavlíček.

K mání byly klobásky, buřtíky s horčicí nebo kečupem, čerstvý chléb, sladkosti, dortíky-máslové trubičky,vychladlé pivo, limonády, káva, čaj....pro cyklisty je připravený  cykloservis. Nechybí ohniště, dřevěné houpačky pro děti, posezení, třídění odpadu, drtič pivních zátek.....

Obdivuji nejen nápad, ale hlavně důvěru v poctivé lidi. Ale jak je vidět, asi to opravdu funguje.










12 komentářů:

  1. V lesním baru jsem byla už před 3 lety a letos znovu. Stále mě udivuje, že funguje a ještě nezkrachoval. Asi je to tím, že ceny jsou tam normální. Když člověk vidí tu důvěru, že zaplatím, tak si prostě nikdo nedovolí nezaplatit. Nebo asi skoro nikdo.
    Letos jsme měli asi stejnou dovolenou. My jsme byli v Rychlebských horách. Už podruhé a určitě ještě pojedeme.
    Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za virtuální návštěvu....tak třeba jsme se tam někde potkali.:)..jezdíme tam každý rok. Eva

      Vymazat
  2. To jsem vždy obdivovala v Německu, kdy u každé farmy je samoobsluha se zeleninou a ovocem. O to víc tato zpráva potěší, že i u nás se najdou stále poctiví lidé:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Německu věřím,ale tady to bylo pro nás velké překvápko:-)

      Vymazat
  3. Teda to koukám.... pěkné místo a bezva nápad:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, to je úžasné místo..tam by se mi líbilo.měj se krásně.Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám se taky líbilo...nevěřila jsem:-)))

      Vymazat
  5. Já viděla jen samoobsluhu na poli slunečnic - nůžky a kasička! Pochopitelně za našimi hranicemi :o)
    Tak jsem ráda, že se takové novoty protlačují i k nám...
    Hezký večer Evi, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nás to Heli potěšilo.-)...jé nápad se slunečnicemi je skvělý:-)

      Vymazat
  6. Navštívili jsme letos v únoru. Sníh nikde, tak jsme vyšli do báááááááru. Vše funguje. My jsme se občerstvili horkým grogem.
    Chvála a obdiv provozovatelům.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt obdivuhodný počin:-))) Díky za návštěvu. Eva

      Vymazat