středa 6. srpna 2014

Macramé náramky od italské firmy CRUCIANI. 
Už taky máte tento velký letní hit?
Oblíbila si je Beyoncé i Heidi Klum. Dají se skvěle kombinovat s hodinkami i s jinými šperky a dokonale podtrhnou letní bohémský nebo plážový styl.
Italská značka Cruciani  vstoupila s tímto rafinovaným doplňkem i na český trh.
Více informací najdete ZDE

Prodávají se zde i náramky pro nadaci Terezy Maxové.



8 komentářů:

  1. Taky jsem si všimla, že se nám macrame vrací. Trochu v jiné podobě než před lety, ale je tu... Mám v plánu zkusit oprášit uzlíky a umotat alespoň náramek...
    Moc zdravím Evičko, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi šťastný člověk, jestli to umíš:-)))) Hezký nadcházející víkend Heli:-)

      Vymazat
  2. Evi, vypadají nádherně, ještě jdu juknout na odkaz ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vypadají...různé variace tvarů a barev:-) papa Eva

      Vymazat
  3. Evi, tak jsem zase nakoukla..náramky jsou moc krásný...i když já nedám na svou Pandoru, kde si nosím kuličky od svým milovaných lidiček...ale jako letní osvěžení bych si dala i klidně růžový náramek...líbí se mi..jen kdo mi ho koupí, když už jsem všechno utratila, tak to nevím:o) měj se krásně Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Pandora je krásná a líbí se mi, že je variabilní...:-) Někdo se třeba najde-musíme doufat:-) Eva

    OdpovědětVymazat