neděle 17. srpna 2014

MADAME TUSSAUDS PRAGUE

Jedno horké odpoledne jsem konečně navštívila pražské 

Muzeum voskových figurín = WAX MUSEUM PRAGUE


Je zde vystaveno více než 80 českých i světových postav kultury, sportu a politiky 19.-21. století.
Madame Tussauds přivezla do Prahy i kousek Hollywoodu. Můžete tak proniknout  do světa filmu a setkat se tváří v tvář s nejoblíbenějšími hvězdami stříbrného plátna.

Více informací najdete ZDE  a ZDE

ALBERT EINSTEIN



TYCHO DE BRAHE



PABLO PICASSO



JAN SAUDEK



NICOLE KIDMAN



BRAD PITT



JACK NICHOLSON


LADY GAGA 
vyvedena do všech detailů




P.S. Některé figuríny se moc nepovedly a vypadají opravdu jako z vosku.Např. Gott, Vondráčková, Jágr.....ale některé jsou fakt dobré :-))

8 komentářů:

  1. Supr Evi, já byla před lety v londýnském muzeu voskových figur a taky to nemělo chybu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami, tam jsem byla taky:-)))) a taky se mi líbilo.Eva

      Vymazat
  2. Já jsem byla v muzeu voskových figurýn v Českém Krumlově a taky to tam bylo super... krásné výletování Evi

    OdpovědětVymazat
  3. Díky Ivet....figuríny jsou asi všude stejné...povedené nebo naopak:-))) Měj se hezky. E.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Evi, mně se nejvíc líbí ta vedle Brada Pitta :o)..sluší Ti to..přeji hezký den..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem ho polít" živou" vodou,viď? :-)

      Vymazat
  5. Evičko, super fotky .... ta s Bradem je dokonalá .... Marki

    OdpovědětVymazat