čtvrtek 7. srpna 2014

BANG ATELIER TATTOO STUDIO

Jakékoli dílo vytvořené lidskou rukou nese do něj vloženou energii.....

Toužíte po krásném tetování a rozhodujete se CO? KAM? KDE? OD KOHO?











Pak navštivte nově otevřený tetovací salon
BANG  ATELIER TATTOO  STUDIO 
v Praze 10, ve Slovinské ulici č. 19

Bohaté zkušenosti a profesionální přístup tatéra jsou  zárukou kvalitní práce.
Tatér používá nejnovější zdravotně nezávadné produkty , dodržuje  přísné hygienické požadavky. Dokáže vám poradit s výběrem vhodného motivu i s jeho umístěním, předělá vám staré či nepovedené tetování, podá vám informace, jak se o tetování  starat a mnoho dalšího.

Přijďte se se podívat, nechte si čas na promyšlení, informujte se, ptejte se.....vždy budete vítáni. Čeká vás příjemné prostředí, kde se budete cítit jako doma.

P.S. jen tak mimochodem-ten šikovný tatér je můj syn:-)

DALŠÍ INFORMACE najdete:









10 komentářů:

  1. Evi, tak do tetování už nejdu:o). ale když je krásně udělané a je na heykém těle, tak se mi líbí..a tohle vypadá vážně hezky...Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Inko, mně se taky líbí .Sama mám jedno (malé umírněné)....ten úspěšný tatér je můj syn :-) měj se krásně a rychle se zaklimatizuj. Eva

      Vymazat
    2. Evi, tak to je určitě šikovný po mamince..Ne, vážně, kdo umí, ten umí a ten salón nemá chybu..Inka

      Vymazat
  2. Evičko, nádhera ..... je moc šikovný !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Evi tetování mě ještě nedostalo,ale někdy a na někom se mi i líbí :))) dodatečně vše nej k narozkám k výročí svatby a k výročí blogu....nějak mám poslední dobou málo času,tak koukám i na starší příspěvky...Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Tak mu přeji ať mu to šlape.... měj se Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ivet..tetuje dlouho, jen salon má nový:-)

      Vymazat