úterý 19. srpna 2014

DIVADLO METRO


Plním si narozeninová přání....další dárek od syna a jeho přítelkyně.
Mám ráda černé divadlo-obdivuji zručnost " černých" herců, triky, kreativitu, umění.

Pokud to máte taky tak , pak navštivte 
divadlo METRO 
a jeho částečně interaktivní představení 
LIFE IS LIFE.

(více informací  o divadle najdete ZDE)

Je to jediné černé divadlo, které poodhaluje své tajemství. Po každém představení totiž následuje krátký workshop s ukázkou černodivadelních efektů. 
LIFE IS LIFE- vykresluje lidský život humorně ( humorné to bylo pro mě obzvlášť, neboť můj manžel byl vybrán na jeviště-a protože kdysi hrál ochotnické divadlo, ujal se role bravurně. I po tolika letech jsem se divila, co v něm"  je ukryto " :-)))), poeticky i pravdivě beze slov pouze pomoci výtvarných prvků černého divadla, tance, pantomimy a hudby.



Bohužel  během představení je zákaz focení a natáčení. 
Připravila jsem vám obrázky alespoň z propagační brožury.






S hlavním hrdinou prožijete jeden obyčejný den a jeden, možná trochu obyčejný život. Věci, které nás obklopují v životě, dostanou lidštější podobu a pomohou vám prožít den podle vašich představ. Den je plný zážitků, ale stejně jako v životě- vše má svůj konec.

6 komentářů:

  1. Wau, to by mě taky moc lákalo :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami, bylo to moc hezký. Hrají ještě jedno představení, tak se na něj v září chystám.

      Vymazat
  2. Evi, to musel být super zážitek...já bohužel tu sice mám divadelní představení denně- vnučky, ale to prostě není ono.Navíc cítím, že bych potřebovala být víc sama, v tichu, abych se mohla dostatečně těšit na děti do školy..Zjistila jsem, že pouhé 4 dny během celých prázdnin jsem byla bez dětí a to je hrůza!!.Miluju je, ale..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, to " ale" taky moc dobře znám....a poslední dobou si vybírám dovolenou,kde ty děti raději moc nejsou. Hezký zbytek prázdni.Já už byla dneska poprvé ve škole a vůbec se mi nechtělo:)

      Vymazat
  3. Evi, u tebe se to jen hemží kulturou a parádními typy!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, máš pravdu...ale teď už to skončí, protože dneska jsem zase nastoupila do práce. ...ty alespoň něco tvoříš-já poslední dobou vůbec nic. Měj se hezky. Eva

      Vymazat