pondělí 4. srpna 2014

Od syna a jeho přítelkyně jsem dostala k narozeninám vstupenky na koncert do Španělské synagogy. Na koncertě hrálo CZECH COLLEGIUM se sopranistkou MICHAELOU ŠRŮMOVOU.
I v parném pražském dni jsme si koncert užívali. Byl to nádherný  a nezapomenutelný zážitek-krásné prostory, výborná akustika, zpěvačka měla hlas jako zvon......nejenom my,ale všichni cizinci byli nadšeni:-)








A protože je synagoga v centru Prahy, mám  ještě pro vás pár též nezapomenutelných obrázků.







10 komentářů:

  1. Evi, ty snad vubec nespis..musim opet pochvalit krasne obrazky...socha s dopravni znackou me pobavila ..ja uz nestiham psat..prave jsem s hruzou dobalila kufry..jsou uplne narvany ..snad se vejdeme do vahy...nekolikrat jsme prevazovali, tak to snad i vyjde....v utery odjizdime na letiste a trada domu....letime i s holkami tak si cestu nalezite uzijeme, prestupy a tak...mej se krasne a tesim se na dalsi prispevky..to ale uz asi z domova...Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A teď jsi mě Inko zase pobavila ty:-)))...píšeš několik příspěvků denně a ty mě budeš říkat , že já nespím???? Hihi:-)).....Krásná dovolená vždycky rychle uteče-bohužel... takže nezbývá nic jiného než vám popřát rychlý a bezproblémový let a šťastný návrat domů. Eva

      Vymazat
    2. Ja to myslela tak, ze je to publikovano ve 4 hodiny:o]..ale jinak mas pravdu..ja toho moc nenaspim:o]]..diky za prani..uz mame sbaleno ..hura...museli jsme koupit kufr...na zitra hlasi hurikan Berthu...tak se mame na co tesit..doufam, ze nebudou mit letadla zpozdeni, protoze jinak to v New Yorku nestihneme...a cestovat s detmi je parada:o[

      Vymazat
    3. Aha:-)))...tak to už jsem určitě spala-příspěvek byl připraven dopředu a naprogramován:-)))...let a vše kolem bude určitě v pohodě...když jsme se letos vraceli dvakrát ze zahr. dovolené ,tak jsem se taky bála, jak všechno sbalím-hihi:-) Zítra budu držet palce.Eva

      Vymazat
  2. Ani jsem nevěděla, že je ta Španělská synagoga takhle krásná a to jsem z Prahy....Ostuda...Musel to být krásný zážitek, já bezvěrec jsem nedávno byla na chorálu v kostele a bylo to úžasné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Synagoga je nádherná....nesmí se tam sice fotit, ale cizinci fotili ostošest,tak jsem tam přece nemohla sedět jen tak:-))).....jsem taky nevěřící, ale koncerty v kostelech přímo zbožňuji:-)))

      Vymazat
  3. Evi, to musel být zážitek... Opožděně přeji všechno nejlepší k narozeninám a k dvouletému výročí blogu :-) Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni to byl....to prostředí,akustika atd...děkuji:-)))

      Vymazat
  4. Mám moc ráda takové dárky, a tenhle tedy byl! Nádhera, jistě sis všechno - hudbu, prostředí - parádně užila Evičko.
    Příjemný večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dárek to byl úžasný...mile mě s ním překvapili:-) Heli, měj se moc hezky. Eva

      Vymazat