sobota 2. srpna 2014




1. úplně jsme propásla výročí mého blogu. 27.července to už byly 2 roky, co tu jsem s vámi...prostě jsem zapomněla :-) i přesto, že je mi tu moc fajn

2. ale nezapomněla jsem na dnešní  (svatební) výročí....psal se rok 1985 a já si vzala  na zámku v Nelahozevsi svého vyvoleného za muže a na to a se opravdu zapomenout nedá :-)


3. a teď se vracím zpátky na italskou dovolenou.

Co jsme tam ještě zažili?

PAMÁTKY A PROCHÁZENÍ V NEKONEČNÝCH ULIČKÁCH




NEJROZMANITĚJŠÍ KAVÁRNIČKY A V NICH NEJLEPŠÍ ITALSKÉ KÁVY




CÍRKEVNÍ OSLAVY



PŮLNOČNÍ OHŇOSTROJ S ITALSKOU HUDBOU-SVĚTLA " TEKOUCÍ " Z MOLA, SVĚTLA NA MOŘI, ODPALOVANÉ SVĚTLICE Z VODY





DEVO SALUTARLA , ITALIA.

SPERO CHE CI RIVEDIAMO PRESTO !!!!

:-)

6 komentářů:

  1. Evi, prijmi gratulaci k druhemu vyroci a manzelovi blahopreji k vyroci svatby.urcite mel vkus a vyborne si vybral:o]...preji krasny vikend....nam se to tu krati....pa Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Inko,:-))..tak si tam zbytek dovolené moc užijte a šťastný návrat domů.

      Vymazat
  2. Evi, gratuluji ke všem výročím a ke všem dnům, které si užiješ a hezky prožiješ.
    Pohodovou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, hezký nedělní podvečer:-) Eva

      Vymazat
  3. Evičko, přeji krásné výročí !!!! Nejen to manželské, ale i tvého blogu !!!! krásné fotky ..... Marki

    OdpovědětVymazat