úterý 13. září 2016

V Jeseníku pravidelně  navštěvuji místní galanterii a prodejnu látek.
Velký výběr všeho...převážně českého zboží za české ceny.
Bavlnky za 4 Kč, stužky za 3 Kč za metr ....

Nekupte to.

Naše Veru si chtěla nechat ušít mantinely do postýlky. Měla látky a výplň.... švadlena chtěla za ušití 1500 Kč. 
Přiznám se upřímně, že mi při vyslovení této částky spadla čelist.
Je to pro mě výzva k ušití.





20 komentářů:

  1. Nádherné barvy, těším se na výsledek :-) Hezký den D.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné kousky. Budu držet pěstičky, aby se ušití povedlo.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  3. Evka, máš čo robiť, určite to bude božské.

    OdpovědětVymazat
  4. Už se těším na výsledek!.-)Krásné látky!Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mám něco hotové, jen to musím vyfotit. Eva

      Vymazat
  5. Puntíky miluji a ty jejich krásné barvy. A ta sametová stužka ... Škoda, že
    bydlím tak daleko. Přeji krásné tvoření. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se tam bohužel dostanu taky jen jednou za rok.

      Vymazat
  6. Páni, moc se těším na výsledek....
    Hezké dny přeji, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před chvíli jsem došila druhou věc :-)

      Vymazat
  7. Evi, ty látky jsou nádherné, úplně ten mantinel vidím!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Evi,tak to se těším na výsledek.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem zvědavá, už bude foto? Cena opravdu nehorázná. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příspěvek je připraven JAni :)))

      Vymazat
  10. Evi, látky i bavlnky, to je nádherná kombinace barev..dej se do toho a se svým vkusem, svým odhodláním to určitě dáš! Já už úplně vidím tu krásu, jakou uděláš. Držím palce. Mimochodem tu mám taky dost látek a chystám se na šití..Tak jdi do toho a já se budu inspirovat. Měj krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už mám něco našito, těším se na tvoje šití :)))

      Vymazat