pátek 9. září 2016

Keramických hrnků není nikdy dost. 
 Nakupovala jsem v Hradci na keramickém trhu.

U mě to vždy musí být láska na první pohled.
Tentokrát mi padly do oka šedo-černé.
......představuji si ty snídaňové kávy až do postele:-)))





20 komentářů:

  1. Krásné představy, vůbec se ti nedivím :-) D.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, jsou fakt skvělé ☺
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé... já uvidím jestli zítra v Berouně padne do oka něco mě. Hezký víkend měj. JAna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se rozhoduji, jestli tam nepojedu:-)))
      Počkej, tam bude zase věcí:-))

      Vymazat
  4. Jéé... já uvidím jestli zítra v Berouně padne do oka něco mě. Hezký víkend měj. JAna

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné! A ty snídaně budeš dělat ty nebo očekáváš servis od manžela?:o))))Každopádně je to velmi lákavé:o))Měj se krásně Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě od manžela....přece si ji nebudu dělat sama, že?

      Vymazat
  6. Dobrý kup..Taky jsem hrnková...Ila

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné hrnky!Tak kávu do postele bych si nechala také líbit:-)Hezký víkend V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, kdy se jí dočkám:-)))

      Vymazat
  8. Jsou opravdu moc hezké!
    Evi, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už u nás patří mezi oblíbené :)))

      Vymazat
  9. Ale když už do té postele, tak by v těch hrnečcích měla být aspoň dobrá káva, ne? :-))) Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat