pondělí 19. září 2016

Objednáno z Bella Rose.
Milá radost.
Čaje pro naši nastávající...
Levandule vyzkoušená na palačinkách-delikatesa.
Svíčky, kterých je stále nedostatek.





20 komentářů:

  1. Krásná radost, já na tu svou objednávku zatím čekám, ale možná dneska? :-) Hezký podzimní den

    OdpovědětVymazat
  2. Mám moc ráda čaje z BR.Skvělý nákup!Hezké pondělí Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Super dárek, určitě potěší, hlavně ten čaj! Měj se fajn Ivana

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, krásný nákup .... ani já neodolala a vyhlížím balíček ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, krásná a milá radost!! Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radost ja dělám jiným moc ráda. E

      Vymazat
  6. Evi, už jen to balení..ach..krása..škoda, že nejsi moje tchýně:o))))! Krásný nový týden! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, taky bych chtěla být moje tchýně :)))))

      Vymazat
  7. Evi, moc chválím nákup a hlavně tu deku! Koukám, že se šitím to je jako s jízdou na kole - ty si to zjevně nezapomněla! Nádhera!
    Hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milá slova , ale to kolo mi jde asi líp;)

      Vymazat
  8. Evi, už také čajíkuji, ale čaje z BR jsem ještě neochutnala, měla bych asi napravit. Deka se mi moc líbí a faktem je, že co se v mládí člověk naučí - nezapomene :o))).
    Hezké dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čaje už nakupuji potřetí , zatim nikdy nezklamaly.

      Vymazat
  9. Chutné a ešte aj v krásnom balení :-)pekný večer Evi! D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou výborné a v krásném balení.

      Vymazat