sobota 24. září 2016

Nezahálím (stroj mám stále v pohotovosti), jen času se mi nějak nedostává. Nestíhám blogovat, číst, chodit za kulturou.... chodím pozdě z práce. Manžel si užívá v lázních ....za chvíli se vrátí domů a  já skoro nic neškrtla ze svého seznamu ...a takových plánů jsem měla:-)

Rychlozavinovačka-splněno :-)



18 komentářů:

  1. A tak to bývá.-)když si něco naplánuji-nestíhám.-)Zavinovačka i myška je krásná!Hezký víkend Evi.V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě mám před sebou celý víkend:-)))

      Vymazat
  2. Evi, seznam, ten mám taky...stále stejně plný :-). Dnes byl krásný den, štěstí s námi, trh, les, vlak.... pohoda
    Rychlozavinovačka je super, už se to blíží :-)
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá práce. Já jsem příznivec zavinování miminek, cítí se prý v bezpečí, takže za mě máš 1 s obrovskou hvězdičkou.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  4. Zavinovačka je krásná. O seznamu, co všechno chci stihnout ani nemluvím, dopadá stejně jako ten tvůj :-)) Hezkou neděli D.

    OdpovědětVymazat
  5. Super! Já Tomáše před sedmadvaceti lety taky zavinovala, ale on plakal vždycky tak dlouho, než vykopal ten spodní roh, a pak už bylo dobře....Jinak palec nahoru, nemám správný obrázek! Hezký týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No uvidíme , jak se v ní bude miminku líbit :-)

      Vymazat
  6. Zavinovačka je parádní, Evi!
    A takové dny dobře znám, teď tedy zrovna ne, ale ono to přijde :o)
    Moc přeji trochu klidu, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě v tom klidu sem a tak nic nestíhám :)))

      Vymazat
  7. Evi, to znám, co já měla plánů na prázdniny .....
    Zavinovačka je krásná i té myšce to vní sluší.
    Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná! Šedá a růžová je krásná kombinace. Mám ji taky moc ráda...

    OdpovědětVymazat