čtvrtek 1. září 2016

Stezka v oblacích

...je povedená stavba na Dolní Moravě.
A také náš jeden výletní cíl v Jeseníkách.

Stezka se nachází v nadmořské výšce 1116 m n.m. 
Nahoru se dostanete lanovkou, pěšky nebo na kole a dolů můžete třeba jet na koloběžce.
Stezka je vysoká 55 m. 
Ze samého vrcholu se naskýtá dech beroucí výhledy na celý masív Králického Sněžníku.
Pro milovníky dobrodružství a zábavy je na stezce několik adrenalinových atrakcí jako odpočinková síť tzv. kapka, rukáv nebo 100 m dlouhý tobogán s několika klopenými zatáčkami.













12 komentářů:

  1. TO BYCH NEDALA!MÁM ZÁVRATĚ..UFFF..ILA

    OdpovědětVymazat
  2. Tam muselo být krásně..chodit s hlavou v oblacích by se mi líbilo:o)! Měj se krásně a příjemný a pohodový školní rok! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem se vrátila zpět na zem :)))

      Vymazat
  3. Naši mladí na Dolní Moravě byli v loňském roce s dětmi a moc se jim tam líbilo, jenom Amálka posléze trochu blinkala :o))). A já bych to asi nedala se svými závratěmi, i když píšeš, že je máš také a překonala si sama sebe - no nevím, nevím.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musela jsem se dívat do dáli a ne pod sebe. Na tu horní kapku jsem ale nevlezla:)))

      Vymazat
  4. Evi, už jsem o ní hodně slyšela, ale zatím jsem tam nebyla... Fotky jsou moc krásné!
    Měj se hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se na stesku v oblacích chystám (spíš na Šumavu), ale asi budu muset počkat, až děti povyrostou. Zatím by to asi nedaly..:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My byli i na Lipně a taky moc pěkný.

      Vymazat