středa 28. září 2016

Od manžela jsem dostala předloni  stříbrné náušnice s velkým  opálem. Chtěla jsem k nim jemný prstýnek
(s malým opálovým kamínkem). Dlouho jsem hledala, až jsem  v létě narazila na větvičkové prstýnky  (podle předlohy skutečné větvičky) vyráběné ze stříbra technikou ztraceného vosku. Dlouho jsem se rozmýšlela....ještě nikdy jsem si nekupovala šperk po internetu. Nakonec jsem si udělala radost a  na zakázku jsem si ho nechala vyrobit. Mé vytoužené přání dorazilo. Jsem moc spokojená.
Máte zkušenosti s objednáváním šperků po internetu?





18 komentářů:

  1. Evka asi by som mala problém objednať si šperk z internetu, ako skoro všetko. Ešte nebola vec, myslím oblečenie, ktoré by mi sedelo, alebo ktoré by som nemusela vrátiť, takže vlastne neobjednávam z internetu okrem psích granúl nič. Prtienok je pekný dizajnový kúsok, uži si ho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě objednávka náhodou vyšla :)

      Vymazat
  2. Evi, zkušenost zatím nemám.
    Prstýnek je moc hezký. Ať se ti dobře nosí.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, zkušenost nemám,ale tvůj prstýnek se mi moc líbí. Taky bych potřebovala nějaký prstýnek:o))..díky moc za email...odpovím..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna jsem si říkala, jestli k tobě dorazil :-)

      Vymazat
  4. Evi, ani já nemám zkušenosti, ale Ty sis vybrala krásný kousek.Ať Ti děla radost.
    Měj se fajn, Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, je moc krásný... mám opálové náušnice od Ježíška, taky by se mi šiknul.... na netu nekupuju jen na fléru takové ty kousky do pětistovky, naposledy prstýnek s citrínem, ale to není stříbro ani zlato, to bych byla asi nedůvěřivá.... tak si ho hezky užívej, pa, e

    OdpovědětVymazat
  6. Evi je opravdu překrásný 💮💮

    OdpovědětVymazat
  7. Som obdivovala tú nádheru už ráno:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Je krásný, elegantní, dobrá volba!
    Evi, přeji příjemný víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. AHoj, moc hezky prstynek, zavidim ;) Jinak na tvou otazku, jestli mame zkusenosti s objednavani sperku na internetu, tak ja osobne mam velice kladne zkusenosti s obchodem https://www.goldeligius.cz/ . Jiz jsem si tam objednavala tak 10 veci a vzdy vse v poradku a krasne zabaleno, rychle dodano. Max. spokojenost.

    OdpovědětVymazat