sobota 17. září 2016

Troufám si říct, že jsem určitě 20 let nevytáhla ze skříně šicí stroj. Když byl syn malý, šila jsem kombinézy, bundy, tepláky, mikiny, čepice..... podle dětské Burdy.A pak nebylo pro koho šít. Na sebe? ...to mě opravdu nebavilo a ani nebyl důvod.
Teď jsem stroj zase "oprášila "pro naše očekávané mimi.....ale moje stará Veritaska mě hned zklamala. Něco se mi pokazilo ve "šlapce", takže stroj neustále šije sám od sebe. Manžel ji rozebral, vyčistil a šlapka si jede sama od sebe dál:-(
Zachránila mě sousedka a já sháním novým pedál.

No a moje první dílo? 
UVÍTACÍ DEKA.


26 komentářů:

  1. To je vážně krása :-)) Můj stroj ještě stále odpočívá, taky už to bude víc než 20 let, co jsem něco šila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky za milou pochvalu :-)... Byla to dřina :)))))

      Vymazat
  2. Já jsem zase šila a šila, i na sebe - vše a paradoxně, když jsem si koupila nový šicí stroj, jsem během asi roku šít přestala :-) Občas ho vytáhnu na nějaký polštář a letos po asi 6 letech jsem si ušila letní šaty ... Uvítací deka je moc hezká :-) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím , že se do náročnějších děl rozhodně pouštět nebudu :)))

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Evo, pěkné, a moc! jde vidět, že se na vnučku moc těšíš. Ivana

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, já smekám!!! Je dokonalá! Moc se mi líbí..já ten stroj už taky musím oprášit, ale potřeboval by seřídit..jak se mi začne cuchat spodní nit, tak šílím, práci odhazuji do neurčita a stroj uklízím..Měj se moc krásně a určitě pokračuj! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to chápu , se spodní nití a jinými (ne)šicími problémy to mám zrovna tak :)))

      Vymazat
  6. Evi, to jsi šikula, se šitím je to zřejmě jako s jízdou na kole, nezapomíná se, prošla jsem několik příspěvků dozadu (jsem hroznej lajdák), moc se mi líbí fotečky z výletů i z příprav na mimi, jo a se šicím strojem se mi kdysi (to bude jistě víc jak deset let) stalo to stejné, vypadalo to dost legračně, ale zároveň dost nebezpečné. Přeji spoustu dalších šicích úspěchů a hezký víkend,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  7. Krasna a urcite udela velkou radost..hezky vecer Ada

    OdpovědětVymazat
  8. Super deka. Těším se na další kousky ;-) Hezký víkend, E

    OdpovědětVymazat
  9. Jee to je krása! Takže to bude holčička, gratuluju moc Evi :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám Kami,že nám to příroda nepozmění:)

      Vymazat
  10. Těšení, je krásná věc, viď. I šití jde samo a když je pro koho :o)

    OdpovědětVymazat
  11. Evi,
    na to, že jsi 20 let nešila, tak deka je naprosto dokonalá !
    Ale tohle se asi nezapomíná, viď ;-)
    Já také měla období, kdy jsem v pubertě šila nejvíc.
    Dokonce jsem se přihlásila do kurzu šití a ušila si pak péřovou parku.
    Od té doby sem tam něco, spíše ale jsem zkracovala, přešívala, šila závěsy,...
    Když se postupně rodily děti, tak pár věcí jsem ušila, naposledy i tu deku,obšila postýlku, medvěda,...ale stále se chystám i na kabelky,....
    Tak ať se další díla daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezapomíná , ale kabelku bych nedala. Pustím se jen do jednoduchých věcí.

      Vymazat
  12. Evi, "uvítací deka" je krásná a jemňoučká!! moc se Ti povedla!!
    A každé miminko by ji mělo mít, že??
    A s tím šitím- je to hezké se takhle po letech k něčemu tvořivému a hezkému vrátit..já před pár lety taky vytáhla stroj a pustila se do šití Tildinek...ale teď mám zase háčkovací období a občas "pletací"...
    Těším se na další tvoření pro mimi...(ta myšička je taky moc hezká)
    Měj se krásně Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už tvořím :)))).... myška je z fleru .

      Vymazat
  13. Luxusní práce! Navíc v krásných barvách...

    OdpovědětVymazat