pondělí 26. září 2016

Už jsem se několikrát zmínila, že jsme milovníci dobré kávy. Když jsme uviděli tuhle mocca konvičku, věděli jsme, že bude naše.
Dobrá káva a čtení - to jsou moje  každodenní vytoužené chvilky.
Užíváte si taky tyhle vzácné chvíle odpočinku a relaxu?

(vtipné tácky k nám dorazily poštou do školy...hnědý kruh od hrnku je úmysl .... moje první reakce byla čistící:-)))))





16 komentářů:

  1. taky jsem milovník kávy a mám kávu spojenou s relaxem, čtením blogů nebo povídáním ... Konvička i tácky jsou super !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná konvička:o)..Evi, pošli adresu pro výhru:o))! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já?????? :-)tvé losování jsem úplně přehlédla.

      Vymazat
  3. Ahoj Evi, ano, užívám si je úplně stejně. Někdy místo knížky koukám na Panství Downton. Ten miluji ☺
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I krásný film se ke kávě hodi :))) umím si to docela dobře představit. Eva

      Vymazat
  4. Evi, konvička je super! Podtácek taky!!! Relax u kávy mám málokdy (2 malé děti). ALe když náhodou je, tak si ho užiju - jen káva, já a ticho :-) Měj se fajn Ivana

    OdpovědětVymazat
  5. :-) Jako první věc bych začala drhnout to kolečko od kávy na tácku. A mocca konvička je úžasná...

    OdpovědětVymazat
  6. :o) Evi, já bych taky čistila :o))

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, je překrásná! Naprosto chápu!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat