středa 7. září 2016

Tolikrát jsme jeli přes Hradec Králové a nikdy jsme se nezastavili..... až letos a vůbec jsme nelitovali.
Historické centrum s opravenou Bílou věží, jazzový koncert na nábřeží, kolesové parníky na Labi,  výtvarný salon, řemeslné trhy....to vše jsme stihli za jedno nedělní odpoledne.











20 komentářů:

  1. Hezký výlet, v Hradci jsem nikdy nebyla, tak aspoň takhle;-) Krásné dny D.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám v Hradci kamarádku, která mě už asi rok láká na návštěvu, asi se konečně odhodlám, je to tam moc hezké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za výlet Hradec rozhodně stojí :)))

      Vymazat
  3. Mám příbuzné v Pardubicích, tak jsme v Hradci v centru kdysi byli na couračce, ale docela ráda bych si to tam ještě někdy prohlédla.
    Hezké dny Evo.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam na prohlížení hodně věcí:)

      Vymazat
  4. Jé, Evi, tak to jsem ráda, že se Ti u nás v Hradci líbilo! S.

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, Evi, tak to jsem ráda, že se Ti u nás v Hradci líbilo! S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem mohla zaskočit ;))))

      Vymazat
    2. Tak příště, Evi! Beru Tě za slovo!

      Vymazat
    3. Tak zase za rok:-)))
      V říjnu se těším na tvoji knížku:-))))

      Vymazat
  6. Kdysi jsme tu byli..na vodni nadrzi Rozkos...Ilca

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, moje dcera studovala v Hradci farmacii, mnohokrát jsme ji tam vezli, ale přiznám se, že jsme si moc Hradec neprohlédli, takže ti moc děkuji a měli bychom to napravit. Je tam asi krásně. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělejte si krásný podzimní výlet :)))

      Vymazat
  8. Staré náměstí v Hradci nemá chybu :-)) Mám to štěstí, že tam bydlí dcera a občas mi nějaké krásy ukáže :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam tolik věcí na koukání :)))

      Vymazat
  9. Moc hezké fotky, Evi! Máš na nich tu nejstarší část, ale i "novější" ulice jsou moc hezké, hlavně díky panu Gočárovi...
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pan Gočár byl fakt génius :-):-)

      Vymazat