úterý 2. srpna 2016

Každoročně jezdíme na Slapy a zastavujeme se v kavárně 
ELA MÁ KÁVU.
Příjemná kavárna s krásným posezením na venkovní terase s možností zakoupení keramiky a doplňků do zahrady.









22 komentářů:

  1. Moc hezké místo! Děkuji za tip a přeji příjemný den. Evi.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera! To musí být posezení a pokoukání! Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má to tam krásnou atmosféru.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Je to krásný koncept kavárny.

      Vymazat
  4. Trochu ako u nás doma, dom s dreveným obkladom, všetky odtiene sivej:-) a pergola, ktorú sa chystáme takto urobiť, len vidím, že ten plast na veľkej ploche nie je moc pekný, zvážim zastrešenie kratučké nad vstupom a radšej bez toho plastu, že by sa v lete naťahovala len trojuholníková eter.plátena plachta?
    Evi, krásne, pa!
    A myslím v istých okamžikoch na tú romancu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oprava: exteriérová trojuholníková plachta:-)

      Vymazat
    2. Chtěla bych si dát kávu na vaší terase :-)

      Vymazat
    3. P. S. Kavárna Ála má kávu :-)

      Vymazat
  5. Óóóóóo, tak tohle le přesně moje gusto! Nádhera spojená s kávou.....
    Díky za inspiraci a přeji pěkný den, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I moje :-) Klárko. Je to super nápad.

      Vymazat
  6. TAK TO JE NAPROSTÁ BOMBA...URČITĚ BYCH NEODEŠLA S PRÁZDNOU..ILA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já odešla.. Zatim plním slib, který jsem dala mému manželovi :))))) prý už máme těch " krámů" doma dost ;-)

      Vymazat
  7. Tak to je ve Štěchovicích - paráda

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, paráda, k odpočinku, inspiraci, jé já bych se kochala J.
    Možná i utrácela :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dělala obojí ... kochala se a v parném dni se osvěžovala. Domů jsem si tentokrát nic nedovezla.

      Vymazat
  9. Moc pěkné místo, píšu si do must-visit-list 😀 díky za tip. Hezké dny e

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se musí určitě vidět :-))))

      Vymazat
  10. Evi, díky za super tip na výlet.Podle fotek vidím, že se nedá odejít s prázdnou.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A víš že dá ?Já odešla :-)))

      Vymazat