čtvrtek 4. srpna 2016

Tak konečně jsem už taky něco upletla na to naše očekávané mimi.

Naposled jsem intenzivně pletla před 30-ti lety, když se narodil můj syn. To jsem toužebně očekávala každé číslo BURDY pro děti a dvě hodiny na něj pravidelně vystála frontu v prodejně zahraničního tisku. Ale na co se tenkrát nestálo, že?
A tak jsem pletla a pletla.
Pak dlouho nic.
Letos v zimě jsem objevila moc hezkou vlnu a tak jsem  jehlice opět vytáhla a upletla si šálu a jeden polštář.
A teď v létě další pokus pletený s láskou.

Svetříček ještě není dokončený. 
Hvězdičkové knoflíčky mi tam nějak nepasují a budou vyměněny za jednoduché kulaté v barvě vlny. 




30 komentářů:

  1. Evi,koukam i kraječka,na tlf pořádně moc nevidím. Povedené dílko,podle čeho pleteš,já mam vlnu na svetřík stále ve skříni :(. Jehlicím zdar,pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JAni, asi jsem troufalá , ale vůbec podle ničeho :)))

      Vymazat
  2. Evi,koukam i kraječka,na tlf pořádně moc nevidím. Povedené dílko,podle čeho pleteš,já mam vlnu na svetřík stále ve skříni :(. Jehlicím zdar,pa

    OdpovědětVymazat
  3. Posledních pár let mám pletení odloženo na vedlejší koleji, jenom čepice a šály. Svetříček je nádherný a vůbec se nedivím, že ses do toho pustila :-) To bude parádnice ;-) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho odložila na hodně dlouho a teď mám zase velkou motivaci:-)

      Vymazat
  4. Jů,to je krásná souprava!Malá bude parádnice!.-)Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude jako všechna miminka :-)))))

      Vymazat
  5. Perfektní, krásné!!!! Jsi moc šikovná, jde vidět, že je to dělané s láskou :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nic jiného nedělám :-)))

      Vymazat
  6. I tak, s hvězdičkovými knoflíčky, je Evičko nádherný.
    Moc moc krásnou barvičku jsi zvolila, a tak odhaduji, že to bude holčička ☺
    Pa pa a krásný den, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, bingo;-) ale jestli nám to příroda změní, tak to bude průšvih :)))))))

      Vymazat
  7. :-))))
    A pred tridsiatimi rokmi sme boli v súzvuku štrngacích ihlíc :-), ja ešte ďalších desať rokov, keď mala Dot dva roky, som to ,,zapikovala,, v sekáči boli bavlnené natur H&M - kovské vecičky za pár kaček:-)
    Ale tie Burdy a Vereny boli nadčasové, ako tvoje kúsky:-)...hodia sa aj ,,k betónovej stierke, aj k medi, aj k drevu a samozrejme aj k pastelkám!....chichi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi..... Alenko , ty to vždycky tak krásně napíšeš..... Tenkrát nás bylo hodně pletacich bab :-)))).... A máš pravdu i já pak propadla kouzlu sekáčů a pletení se mi už nevyplatilo. Mám teď velkou motivaci..... a moji nevěstě se to naštěstí líbí :))))...... už zase šmodrchám :-))))

      Vymazat
  8. Evka na to ze si naposledy plietka pred 30 rokmi, je to uplne profesionalne. Krajocka, maslicka, kvietok na ciapocke nadherne. Evka kde si si kupila saty na svadbu syna, mam 2,5 tyzdna pred svadbou, uz 5 siat, ale ani jedny sa mi nepacia. Zacina stres. Saty riesim uz 3 mesiace a uz vidim ze asi posledny vikend budem musiet vytiahnut sij. stroj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zitko, tak to znám ...... ani nevíš , kolik jsem jich měla na sobě a každým něco chybělo. Ideální by bylo dát tak troje dohromady v jedny.
      Já měla šaty z Německa.

      Vymazat
  9. Evi, máš můj obdiv.Svetřík je moc krásný, já bych si netroufla na rozpínací..můj kamarád je háček:o). Jinak ještě dodatečně moc gratuluji k výročí, nás letos čeká už 33 let a máme to podobně jako Vy:o)..spolu a spolu:o)Měj se moc krásně. Já za týden už budu doma. Odlétáme ve středu..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ten rozepínací riskla :-) určitě bys tam nějakou chybu našla. Už domů? Letos ty prázdniny nějak letí, viď? Nezdá se ti ?Já jdu už do práce 22.
      Tak příjemný zbytek pobytu, krásně si ten týden užijte !!!!Eva

      Vymazat
  10. Něha a hebkost v každém očku... Moc krásné!
    Evi, je to prý jako jízda na kole :o)
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, nevím .... v některých věcech jsem si jistá moc nebyla:-)
      Na kole mi to jde po letech určitě lépe;)))

      Vymazat
  11. Evi, to je tak slaďounký.... :-)
    Jsi moc šikovná a je vidět, jak moc se těšíš.
    Pa, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  12. Ten svetríček je nádherný, nežnučký...je to úžasný pocit niečo krásne tvoriť...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano , dneska jsem nakoupila další vlnu :))))

      Vymazat
  13. Jako pro princeznu;-) hned mám taky chuť něco umotat ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska jsem nakoupila další vlnu a nove knoflíky ;-)

      Vymazat
  14. Evičko, krása veliká !!!! Marki

    OdpovědětVymazat