neděle 28. srpna 2016

Zásoby

Jehlice jsem odložila, budu šít ( opět po letech :-) 
Zatoulala jsem se do obchůdku s látkami a neodešla jsem domů s prázdnou.
Nakoupila jsem na tepláčky, na čepičku, na polštářky, na hračky, na girlandu.....

Kde nakupujete látky vy?





14 komentářů:

  1. Evi, zebry jsou fajnové. Nakupuji většinou u Mráze a nebo net.
    Hezkou, velmi teplou neděli máme, užívej volného dna.... J.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, látky nakupuju častěji, než se mé peněžence líbí. A zásob mám "něúrekom"... V legraci říkám, že zatepluju dům zevnitř.... V Praze nakupuju nejčastěji u Mráze nebo ve Flextexu v Holešovicích a na netu na www.patchworkobchod.cz .... Jsem zvědavá, co vytvoříš... já po letech zase znovu začínám šít na sebe, už mám druhé šaty...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ty jsi ale šicí profík :))))

      Vymazat
  3. Ta růžová je nádherná. Už se těším na tvé výrobky. No já látky moc nekupuji, zatím mám velké zásoby. Ale když je třeba, tak internet. Měj se hezky Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V hlavě mám hodně nápadů :)))tak uvidím, co z toho bude:))))

      Vymazat
  4. Evi připravuješ se intenzivně, krásné pletené svetříky, čepičky a ještě budeš šít, úžasné.
    Ať se vše daří.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné látky, Evi! Těším se na modely!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama jsem zvědavá , co to bude za modely :))))

      Vymazat
  6. Krásne látky, tá so zebrami ma zaujala asi najviac. Som zvedavá čo z toho vykúzliš. Ja nemôžem ísť do látkového obchodu, lebo na prázdno málokedy odídem, ale sedieť pri šijacom stroji sa mi veľmi nechce a tak sa mi to hromadí a sem tam niečo ušijem, ale šijací stroj ma už tak nebaví ako dakedy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem taky zvědavá. Nešila jsem už několik let.

      Vymazat