neděle 31. července 2016

Už to začíná........ připravuji se na babičkovskou roli a podléhám slevovým akcím a výhodným nákupům:-)







18 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Užíváme .... Už jsem domotala svetřík. :-)

      Vymazat
  2. Krásně si to užívej s holčičkou bude to parádnice ....Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, to je nádhera! Bude to úplná princezna :-)
    Pa, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude mít lepší výbavu než my :))))

      Vymazat
  4. To je nádhera! Určitě se moc těšíš :-)

    OdpovědětVymazat
  5. jé a bude to holčička.-)Krásné oblečky,malá bude parádnice!Hezké dny Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, to je jedno z nejkrásnějších šílenství, které může člověka potrefit, tak si ho užívej plnými doušky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš naprostou pravdu a nikdy jsem tomu nevěřila :-)

      Vymazat
  7. Evi, taky jsem kdysi podlehla a bylo to vážně ve velkém..tehdy mi manžel do košíku přidal i podprsenku, to prý abych na nic nezapomněla. Měl pocit, že nakupuji na 20 let dopředu. Když se narodila Anička nevezla jsem z Ameriky skoro nic jiného než věci na ní:o)..koupila jsi moc krásné věci. to bude princezna a ještě jsem nepochválila pletení.Měj se moc krásně a užívej si nekončící kupovací radovánky, já to teď mám nadvakrát..větě, Inko, viď,že mi to koupíš, často neodolám:o)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, úplně tomu rozumím :)))))
      Už mám něco napleteno, ale musím to nafotit.

      Vymazat
  8. Kdo by takových kouskům odolal... Nádhera, Evi, jen si to hezky užívej!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, užívám. Zas budu mít pro koho tvořit.

      Vymazat
  9. Evi, to je teprve začåtek a jeden je už polapen, natėšen, prostě šťastný, čekajícī i očekávající. Kupuj, štrykuj.... já háčkuji další deku na říjen :-) Měj krásné letní dny J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, už v tom jedu :-) Na deku jsem zvědavá ....... taky mě to láká , ale zatím si netroufám.

      Vymazat