úterý 23. srpna 2016

Zavinovačka i teploučký " kokonek".... nachystáno.

Vzpomínáte na klasické bílé bavlněné vyšívané zavinovačky?
Pamatuji se, jak mi je babička škrobila :)))
Teď jsou zavinovačky úplně o něčem jiném.




12 komentářů:

  1. Vzpomínám.-)Ted jsou zavinovačky jiné a stejně naše obě holky Tonča i Kristýnka byly dávané do kočárku do té zavinovačky klasické s volánky.-)Maminy si užívaly kraječek.-)Hezký den V.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, teď jsou sice zavinovačky jiné, ale miminka v těch klasických s krajkami jsou stejně nej. Já jsme momentálně na mateřské se svým třetím dítětem a všechny jsem od narození dávala do těch krajkových zavinovaček, které moje maminka schovala po mně a sestře. Až ten poslední prcek dostal i moderní rychlozavinovačku a byť mu jsou 4 měsíce, tak v ní v noci spí stále-jen mu teda čouhají nohy,takže je zabalený jen po stranách.Hezký den Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mám schované po synovi :))

      Vymazat
  3. Nejak mne došlo až tento rok, keď Milo sám odišiel v zime do školy, že koniec!
    A stala som sa tu mamou pre susedné manželské páry a babičkou pre ich deti:-)A zaťov brat má čerstvého Dávidka, tak zatiaľ k nemu a k susedovmu Adamovi išli led lampičky k postieľkam:-), a klasická biela bielizeň so srnčekom (ND)k Dávidovi....
    Ešte som svoju novú etapu celkom nepojala...veď keď som sem vliezla bola som šik, omelírovaná, Milo išiel akože na strednú (praktickú) a ja som čakala nové obzory (tanec, remeslá, špec.poradenstvo v autizme a tak)...:o/
    Tie obzory s prekvapením sú...a čakám:-), ale navždy doma, a stihla som úplne ošedivieť, och!
    Zavinovačky som nemohla pri prvej používať, troj-štvor mesačná preplazila postielku a polročná stála, asperger!
    Šila som také vaky na spanie.
    Dorotku som dlho kojila (dva roky), tam to malo účinok, aj tak sme používali len naznačené zavinutie...:-)
    A tie kožušinové fusaky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vaky na spaní se mi taky líbí.
      Kožešinový kokonek je fakt k pomuchlání.

      Vymazat
  4. Kouzelné! Evi, já mám doma ty plátěné s krajkami schované, myslím dokonce po manželově babičce, ale používat (a hlavně žehlit) už je asi nikdo chtít nebude...
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ještě pořád schované ty krásné bílé krajkové zavinovačky... Užívej si té úžasné radosti a štěstí. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Zavinovačku mám, já toužím po myši...i návod by potěšil...
    ale těšení je úžasná věc, viď Evi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JAni, myšku mám t fleru. Jojo těšení je krásné. Eva

      Vymazat