úterý 30. srpna 2016

V srpnu jsem  tak trochu klamala..... ač se mi tu objevovaly předem připravené příspěvky, já jsem relaxovala v jesenických lázních a nabírala síly před dalším školním rokem.

Chodili jsme po kopcích, po těch jsme i jezdili na kole (blázen jsem si vzala kolo do hor),  jezdili jsme po výletech, hráli jsme minigolf, užívali si bazén, chodili po lese, ochutnávali mňamky, po večerech jsme hráli kostky a u toho sledovali olympiádu a popíjeli moravské vínko..... .. měli jsme se  fajn.
Jeseníky jsou nádherné. 
Nezklamaly...nabízí vše, co se dá :-)
I u nás je moc krásných míst a mezi ně Jeseníky určitě patří.













10 komentářů:

  1. Evi, Jeseníky jsou pěkné, souhlasím s tebou. Nebyla jsi tam náhodou i loňské léto? Nebo si to pletu s někým jiným.... Krásné fotky se ti podařily udělat, fakt moc pěkné. Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, byla ... jezdíme tam každý rok.

      Vymazat
  2. Souhlasím, Jeseníky jsou opravdu nádherné ... D.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné místo!:-)Hezký večer Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, energie máš do zásoby, tak zítra přeji úspěšné vykročení, pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JAni, chodím už druhý týden do práce a mám pocit, že jsem ji všechnu už zase ztratila :)))

      Vymazat
  5. Evi, fotky jsou úchvatné, jistě máš sil alespoň do Vánoc!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, už je nemám ani na dnešek :)))

      Vymazat