neděle 21. srpna 2016


Prázdniny, slunečno, pohoda, těšení.
A tak se u nás doma pralo, žehlilo, skládalo a připravovalo  na mimi........ většina výbavičky je už nachystána .



16 komentářů:

  1. Krásné období!.-)Hezkou neděli...V.

    OdpovědětVymazat
  2. Tolik něhy, těšení a lásky... Nádhera!
    Evi, užívej si to! Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, všechno je moc krásné...jinak naše Anička se narodila taky v říjnu. 7. října jí už bude 6 let a šíleně to utíká...Jinak Váhy jsou prima. Amůj syn je taky říjnový, ale to je štír a má svou hlavu:o)),ale zaplaťpánbůh za ni:o))! Měj se moc krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá , kdy se vyklube na svět..,, ale asi to bude šťirka :)))
      A ja mažu zítra do práce ach jo.

      Vymazat
  4. ňu ňu ňu! Co k tomu víc dodat... krásné! moc zdravím, S.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, je to krása jemná, těšení je krásné. Já ráda babičkuju, v úterý se štěstí chystá domů a já do práce...
    Měj krásné dny, jo, jsem zvědavá na šití... :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JAni, já uz nastupují zítra :-(

      Vymazat
  6. Krásna výbavička Evi ! ...si šikovná babička :-) Pekný večer! D.

    OdpovědětVymazat