neděle 7. srpna 2016

Sobotní odpoledne v Praze
DYZAJN MARKET
 kavárna LOUVRE
galerie U ZLATÉHO KOHOUTA


DYZAJN MARKET opět nezklamal..... šla jsem se pokochat, u toho jsem popila šampáňo, ochutnala jsem quiche, poslechla si koncert a samozřejmě jsem  neodešla s prázdnou.... domů jsem si přinesla prstýnek, kuličku na krk, dřevěný váleček na sušenky a také jsem nezapomněla na naše mimi:-)
















12 komentářů:

  1. Evi parádní úlovky!Váleček tiše závidím:-)Dupajdy jsou prostě boží:-)Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byly tam opět nádherné věcičky:-)

      Vymazat
  2. Hezký den, parádní úlovky a ještě Kafe Lovre, tam to mám moc ráda...
    Jo a Evi, ty čepičky jsou kouzelné!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kavárna patří taky mezi mé oblíbené:-)...jo a díky za pochvalu:-)))

      Vymazat
  3. Tepláčky a čepička je nádherná. Určitě jsi měla skvělou neděli, tak ti přeji i skvělý nádcházející týden. Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo,měla a proto mi to tak rychle uteklo.

      Vymazat
  4. Evi, krásne si si to užila....

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné úlovky, hlavně ten prstýnek vypadá moc zajímavě. Mě jen mrzí, že už se Dyzajn market nedělá na Střeleckým ostrově, tam se mi to zdálo lepší. U toho divadla není pomalu k hnutí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nemohu srovnávat, DM jsem zažila pouze u ND.
      Z prstýnku mám velkou radost :-)

      Vymazat