pátek 19. srpna 2016

Měla jsem pečící den......
Nejdřív jsem chtěla vyzkoušet můj nový embosovaný váleček na cukroví a upekla jsem zázvorové sušenky.
V lednici jsem měla borůvky,tak jsem dostala chuť na tvarohový páj a nakonec jsem upekla k večeři slaný koláč s lilkem, fetou a piniovými oříšky.





20 komentářů:

  1. To je ale dobrot!Vypadají úžasně!Krásné dny...V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sem tam se něco povede. Kuchyň není moje hobby :)

      Vymazat
  2. Ty jo...paráda. Váleček je super.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem ho měla dlouho vyhlídnutý :)))

      Vymazat
  3. Evi, váleček je krásný, sušenky vypadají skvěle. Koláčem s lilkem a vínem bych také nepohrdla :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sušenky jsou pro manžela.... Slané pro mě :-)))

      Vymazat
  4. Ty si moja gazdinká:-)
    Odložíš ihlice a...
    Valček som mala v košíku výpredajov BR a ND, ale dala som ho preč...to čo kupujem, si musím presne rozmyslieť....hádže to potom sumu, veď vieš (boli tam aj dve led lampičky, aj my tu máme prckov:-))...
    Ten slaný asi urobím dnes(predvčerom boli mrkvové bezlepkové sušienky so semiačkami, čoko a orieškami):-)
    pa, šikulka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem opravdu hospodyňka :))) domácí práce mi moc nic neříkají)))))

      Vymazat
  5. Evi, mňam, to je nádhera! A svetříky jsou úžasné..kdy se malá narodí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás taky :o))
      Těšme se ........

      Vymazat
    2. Tak to je skvěleé:-) moc gratuluji.

      Vymazat
  6. Teda Evi...ty robíš chute.....valček je super...a receptíky...

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný váleček na pečivo...přípravy dokonalé...Ila

    OdpovědětVymazat
  8. Naštěstí jsem po dobrém obědě...
    Všechno vypadá úžasně!
    Evi, měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, mějte se hezky i u vás :)))

      Vymazat
  9. Ten váleček je krásnej. A to jídlo...no, dala bych si vše. Mňam!

    OdpovědětVymazat