úterý 9. srpna 2016

O víkendu jsem kromě DYZAJN MARKETU dělala   "svatební " resty(květnová svatba je dávno pryč a  já neměla vůbec čas zpracovat fotky).......fotoknihy pro novomanžele, pro nás a pro babičky a konečně jsem upekla něco sladkého ke kávě...tentokrát tvarohový páj......  a taky bylo pletení:-)

Jaký byl váš víkend?









12 komentářů:

  1. Evi, už jsem obdivovala vaši svatbu. Líbí se mi tyhle netradiční svatby, synovo přiznané tetování na ruce a nevěstina džíska ... ta je prostě nej. Super skvělé!
    Páj vypadá fakt skvostně.
    Krásný den Evi, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tetováním nic nenadělám ... Syn je majitelem tetovacího salonu :)))))
      Hezký den i tobě :-)

      Vymazat
    2. Evi, mně se to ale právě líbí ☺ Krásnou sobotu, pa M.

      Vymazat
    3. My jsme celá rodina :)))

      Vymazat
  2. Och, ty!
    ...predstavujem si, že ležím u teba v obyvke:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to si představ,že jsem teď v obchodě potkala tvoji dvojnici. Kdybych nevěděla , že jsi tak daleko.......:-) málem jsem ji oslovila tvým jménem.

      Vymazat
    2. Mala si sa mi s ňou odfotiť:-)))... ooo, ja už kvôli blogu šaliem:-)

      Vymazat
    3. To jsem měla :-) to bys nevěřila.

      Vymazat
  3. TAKY NÁS ČEKÁ SVATBA PŘÍŠTÍ ROK, MOC SE NA NI TĚŠÍM..TETOVÁNI JE PARÁDA...ILA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ho je hezké těśeni... Ale jsem ráda, že už to máme za sebou ;-)

      Vymazat
  4. No nádhera! Evi, opravdu - fotky, páj i to pletení (zjevně na mužského :o))... Taky jsem měla hezký víkend - výlet, víno na zahrádce na náměstí, procházka, prosecco a večeře ve dvou... super :o)
    Hezký večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezkých víkendů je třeba :-))
      Pletení je na mimi.

      Vymazat