sobota 5. září 2015



Začátek školy
Pravidelné podvečery po školní práci....káva, svíčka a klid
 a  neustálé čerpání energie z prázdnin.

18 komentářů:

  1. Je fajn si to udělat příjemné . Evi krásný víkend :)

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, včera jsem pálila ještě venku u grilování, bylo fajn a myšlenky nám samozřejmě klouzaly do času prázdnin :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslim , že nám budou klouzat jeśtě dlouho :))))

      Vymazat
  3. Evi, to mi tak moc připomíná mé večery :o)), jen energie nějak rychle ubývá...ale bude líp :o))..krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že to bude brzo :)))

      Vymazat
  4. Evi krásný víkend a soustu příjemných večerů přeji.-)Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Potřebovala bych zase dovolenou, hezký den Ila

    OdpovědětVymazat
  6. Káva, svíčka a klid - moje řeč! Tak to mám i já ráda.

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, ať ti ta prázdninová energie dlouho vydrží!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Heli za milé přání. Hezkou neděli:) Eva

      Vymazat
  8. Taky ti přeju, ať ti energie dlouho vydrží! Vzhledem k počasí už taky dneska zapálím svíčku, je to na mne brzo, obvykle pálím od října do ledna... ale teď jsou tu věci, které mne vysávají... Sářina packa je lepší, ale v práci máme veliké trápení, kolegyně - spolužačka, je před operací a prognóza je nejasná.... navíc to držíme pod pokličkou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee to je trápení... Naděje je vždycky!!!Tak ať se všechno vrátí do správných kolejí. U nás dneska prší a fouká vítr. Měla jsem plány, ale nakonec jsem doma. Z nostalgie koukám u kávy na pohádku.

      Vymazat
  9. Evi, spoustu energie do nového školního roku a spoustu pohodových večerů.
    Jana

    OdpovědětVymazat