úterý 15. září 2015

THAJSKO

Škola začala, o dovolené si můžu nechat už  jen zdát....tentokrát jsem se zasnila do Thajska....a to na  dalším cestovatelsko-gastronomickém večeru. Besedu vedl známý cestovatel pan Papež a své poutavé vyprávění doprovázel promítáním toho NEJ , NEJ z Thajska.

A jaké menu se podávalo?

Piňa Colada s čerstvým ovocem



Kuřecí satay s arašídovou omáčkou na banánových listech



Tom Yam Kung
Pikantní krevetová polévka se žampiony, galangou, citrusovými listy a rajčaty


Pad Thai
Rýžové nudle  s kuřecím masem a s opraženými arašídami



Gaenng Phed Ped Yang
Pečená kachna v kokosovém mléce a červeném kari



Thajský salát
Exotický salát s kokosem a kokosovým mlékem





14 komentářů:

  1. To je úžasné, nejen že se mi sbíhají sliny, ale jela bych hned. :-) Hezké dny, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  2. samé dobroty , takové jídlo můžu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, ak chytíte STV 2, dnes večer je tam film s Milom...o 20,10 hod...papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé to je śkoda. Dneska se vracím domů až okolo 21 hodiny. Eva

      Vymazat
  4. Znám jen nějaké thajské omáčky, byly nasládlé. Je pro jejich jídlo typická sladká chuť? Ivana

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, já chci taky do Thajska..a i tahle podívaná a ochutnaná musela být super! Jsou to úžasné večery, škoda, že tady takové nemáme! Měj se krásně Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych taky chtěla. Příští měsíc bude Egypt.

      Vymazat
  6. Evi, já ještě neobědvala - ty mi dáváš :o)
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem sice po jídle , ale dala bych si znova :)))

      Vymazat
  7. To jsou moc pěkné tématické večery. Úžasná thajská restaurace je http://www.neborestaurace.cz

    OdpovědětVymazat