středa 9. září 2015





Nejsem moc velká zahradnice..... a tak vyhledávám pro náš domov nenáročné květiny. A tahle je přímo pro mě: DRÁTOVEC neboli KRÁSNOHLÁVEK

20 komentářů:

  1. Tak tuhle kytku mám moc ráda .-)Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, drátovec je pěkná rostlina, nevěděla jsem, že může být i uvnitř. Myslela jsem, že je typická venkovní milující chladné počasí. Máš to moc vkusně naaranoivané. Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, to, že jsem i drátovce koupila minulý týden ani nemusím psát :-) nám se prostě líbí stejné věci :-) Hezký den! S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V jednoduchosti krása, viď?

      Vymazat
    2. přesně tak...! Máš to krásně nafocené! Hezký den Ti přeju! S.

      Vymazat
    3. Děkuji Svatko, ...i tobě. Eva

      Vymazat
  4. Pěkný drátovec....skvělá dekorace..Ila

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, už jsem taky nějaké koupila, budou v podzimních truhlících... U tebe mu to tedy sluší parádně!
    Měj se hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Evi myslím na tvoje ,,školideti,,...vidno, že intenzívne relaxuješ ...

    OdpovědětVymazat
  7. Moje děti se mají mmmooooóóccc dobře:))) mají vyklidněnou učitelku :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ,,Mollím,, :-) za školičku, celú, najmä za špecideti :-)...to mám takú úchylku...kontemlatívnu :-))))

      Vymazat
    2. Díky .... Naše špecideti to moc potŕebuji :)))

      Vymazat
  8. Evi už jsem po téhle také pokukovala :o))) Měj s emoc hezky. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenáročná a zajímavě vypadající.

      Vymazat
  9. Evi, lampa - lucerna, se mi moc líbí a pírko v rámečku též :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dohromady to vypadá docela dobře. Eva

      Vymazat