čtvrtek 3. září 2015

Kam s ním?....s kloboukem, který jsem si musela pořídit, abych přežila ta letošní horka... na  ručně kovaný stříbrný háček z
 ND:-)





14 komentářů:

  1. Perfektné !
    Z nejakého nepochopiteľného dôvodu som si kúpila dva veľké medené :-) háčiky, sú v práčovni :o( na metličky...mala som pocit, že ich dám na haluz, konár bez kôry na chodbu, tá je ešte nedokončená, N. má krásny čierny, plstený klobúk a tiež by mohol takto visieť...ak teda na ten účel nedám D. konskú hlavu....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A měděný háček měli taky v ND ????

      Vymazat
  2. Super nápad . já si můj slamák pověsila na dveře z vstupní chodby místo věnce :))) . docela mu to tam sluší . Snad už ho ale brzy vystřídá ten věnec .

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa slamáky veĺmi páčia ako dekorácie i účelovo...super nápad..

    OdpovědětVymazat
  4. Proč ne, klobou s tebou múže být i na podzim.
    Mimochodem, i ten háček a ta grafika - plakátek jsou moc hezké!
    Evi, měj pohodový pátek. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tobě krásný pátek Heli....plakátek je ze skla:-))) asi podložka pro hrnec. Koupila jsem ve slevách a ani nevím k čemu je:))))))

      Vymazat
  5. Ja mam 3 stare plstene klobuky po manzelovom starom otcovi. A mam ich nabite na stene. Pred tym som ich zdobila s travou, perim, kvietkami, kazdy rok ich oprasim a tych ozdob je menej a menej, nejak sa mi ich nechce kazdy rok aranzovat.

    OdpovědětVymazat