pátek 11. září 2015





Dlouho jsem se bránila. Pak jsem dostala pár korálků a bylo mi jich osamocených líto. Přece nebudu takovou krásu nechávat v krabičce....Tak jsem musela objevit svou první sadu.
Taky sbíráte korálky?????

12 komentářů:

  1. Také mi dělají radost, manžel je objevil náhodou a už mám za narození syna, první zoubek, výročí manželství...jsem vždy nadšena, že mě překvapí, třeba za první chřipku :0)... a on je spokojen, že nemusí vymýšlet dárky, protože toto mi udělá vždy radost. Už to naučil i pár kamarádů a zatím dá jen samé děkovné ohlasy, že je to fakt dobrý nápad......takže přeji další korálky a ať ti dělají radost....Ada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá , jestli mě takto bude někdo rozmazlovat:))))

      Vymazat
  2. Znám :))) švagrová už má téměř plný náramek a její sestra má plno sbírá už druhý náramek . Je to milé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nebudu to nějak pŕehánět :)))

      Vymazat
  3. Tak tohle neznám :o) Ale vypadá to zajímavě.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Martí jukni na: www.pandora.net

      Vymazat
  4. Evi, Pandoře jsem propadla,mám už na ruce celé jmění:o), ale hlavně jsou kuličky od mých milovaných..od dcery, syna, manžela..a jak napsala Ada, tak mají radost, že nemusí vymýšlet dárky..když neví, dají mi kuličku..a já náramek nedám z ruky:o)). Měj se moc krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko a jaké máš barvy ? A máš i kožený náramek ??

      Vymazat
    2. MÁM ZATÍM JEN STŘÍBRNÝ:O) a laděný ho mám do tyrkysové barvy...o Vánocích už ho budu mít dva roky a má už 13 přívěšků..:o) mám pocit, že si svoje blízké nosím všude s sebou:o)..takový talisman pro štěstí..

      Vymazat
  5. ...tak tomuhle lákadlu zatím odolávám... Ale jsou krásné, to zas jo :o)
    Evičko, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vždy obdivovala, ale obchody obcházela obloukem :))

      Vymazat
  6. Znám, líbí se mi, ale zatím na něj nedošlo... S korálky ale jako správná jablonecká holka kamaradim od mala

    OdpovědětVymazat