pondělí 7. září 2015



Peříčka nasbíraná cestou do práce.

16 komentářů:

  1. Evo, tak to je krásné si peříčka sama nasbírat. Jak jsi psala, máš ráda peříčka. Máš jich velkou sbírku v různých podobách?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám jich hodně, ale sbírku netvořím. Chodím do práce lesem....tak mám kde sbírat.

      Vymazat
  2. Pekné a tradičné, ani pierko nazmar (dobrá gazdiná ) :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Nedá mi to, abych je nesebrala:)))

      Vymazat
  4. ....a krásně umístěná!
    Evi, měj pohodové pondělí! Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké , taky budu sbírat ... jen z našich husiček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co budeš tvořit ? Mašlovačku????

      Vymazat
  6. Úžasná pírka. A ty barvy...skvělé.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, neskákala jsi přes plot? :o))..jsou krásná..měj krásný týden..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. HaHa ... v mém věku???? Jsem ráda, že jsem se pro ně ohnula a pak se mi podařilo narovnat se :-)))))

      Vymazat
  8. krásna dekorácia..milujem tie farby na jeseň, trávy na poliach....a pierka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ráda podzim jen kvůli tomu :))

      Vymazat