úterý 1. září 2015

Škola začíná, podzim se blíží... a u nás se brzo začne slavit... sháním dárky pro své mlsaly :)

Máte nějaké osvědčené sladkosti?A byl by nějaký tip na nákup kvalitní čokolády atd?





12 komentářů:

  1. Aj my sme septembroví :-)
    Ide mi balíček od BG a sú tam aj kvapky :-)
    Našim stačí aj toffife :-) a je bezlepkové :-)
    N. mi ponúka cheescace, nebude bezlepkový, a ani vhodný, ja som totiž tieto posledné tropické dni mlsala ! (A keď to na mňa príde, je jedno , bezlepkové, nebezlepkové ... )
    :-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bude v balíčku ukrytá nádhera:))) těším se na foto. Já taky mlsám a neměla bych:)

      Vymazat
  2. Evi, teď jsme samá zmrzlina a meloun a jen se ochladí, bude tu čokoláda, dodá teplo a energii... Nejsem žádný velký konzument, ale v Německu si moc ráda kupuji dobroty od fy Sarotti (třeba jejich višně v čokoládě nebo bonbony se šampaňským...). Nikdy nezklame Lindt :o)
    Měj hezký den a pohodový školní rok, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem mlsná...... děkuji za tipy. Už pracuji třetí týden. Eva

      Vymazat
  3. Tak čokoládu u nás milujeme všichni, jen je problém najít opravdu kvalitní. Často se mi stane, že i super drahé bývají bez chuti a vtipu a zasněně pak vzpomínám na film Čokoláda :-)
    Hezké dny, Evi a super začátek školního roku, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo śkola začala, čokolády je tŕeba :))))....i mně se stalo, že cena neodpovídala kvalitě.

      Vymazat
  4. Jo , souhlasím ... najít dobrou čokynu je kumšt . I to co se tváří jako nej , kolikrát zklame . Ale pralinky z Bon Bon mě neurazí nikdy :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, mám také osobni zkušenost. :-)
      Pralinky taky máme vyzkoušené :))

      Vymazat
  5. Ahojky, dobré věci lze objevit i zde :
    http://www.gourmet-partners.cz/
    Jinak mé holky jsou též zářiové :-) Pá Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čokolády
      http://www.gourmet-partners.cz/kava-caj-a-cokolada/cokolada/

      Vymazat
    2. Moc zdravím....a děkuji za tip. Hned se jdu podivat :)))

      Vymazat
    3. Tak čokoládičky vypadají fakt moc dobře:))ještě jednou moc diky.

      Vymazat