neděle 20. září 2015

Včera jsem si splnila poslední narozeninový dárek, na který jsem si musela počkat čtvrt roku.Od svého syna a jeho přítelkyně jsem dostala úžasný relax-celodenní tvoření na SCRAPBOOKOVÉ SOBOTĚ ve firmě DAVONA.
Celou sobotu se tvořilo, aplikovalo,vyřezávalo, embosovalo, razítkovalo, lepilo....ve společnosti milých a příjemných lidí.
Více se můžete dočíst ZDE












14 komentářů:

  1. Evi, to je nádhera..nádherně si vyzdobila album..to je to, co já neumím dotáhnout do konce..Spousta fotek v počítači,ve foťáku, ale albumy se dnes nějak " nenosí". Přitom mám 8 úžasných albumů z dob, kdy se fotilo na film a fotky se vyvolávaly..a má to své kouzlo...své vnučce Aničce jsem udělala scrapbookové album, ale má ho jen do 2 let..Emičce jsem ho slíbila, ale ještě se nedostala k tomu nechat vyvolat fotky..jsem to ale babička...naladila jsi mě a tak se možná brzy polepším..Měj krásný nový týden..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to krásné hraní:-) dělala jsem to poprvé a bavilo mě to. Hned máš tip na vánoční dárek. A ty máš doma Big shot ???

      Vymazat
    2. Evi, Big shot mám..i nějaké šablony...ale je to drahý koníček.o)..

      Vymazat
    3. To si dovedu představit. .... Objednala jsem do školy soupravu na horké embosováni ... Jestli zbydou peníze, koupíme i Big shot.

      Vymazat
  2. Evi, prima relax, krásný dárek, památka na věky :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to fajn...jsem vyklidněná snad na hodně dlouho:))))

      Vymazat
  3. Evi, to je moc hezky vymyšlený dárek a ty sis ho tedy, jak vidím, parádně užila. Moc hezké, vkusné!
    Měj pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to až úplně můj styl, tak jsem se spíš snažila o jednoduchost. Eva

      Vymazat
  4. Hmmmm mm, to by se mi líbilo.... Moc pěkné album.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo bylo to zajímavé. V listopadu má být další sobota. Byly tam i dvě paní z Liberce.

      Vymazat
  5. Super dárek, to by se mi taky líbilo..Ila

    OdpovědětVymazat
  6. Paráda a žasnem ako sa vieš hrať...nech ti to vydrží navždy a aby si si užívala stále takto život a svet a deti..., aj tvojho syna s dievčaťom, aj tie v škole :-))) !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:))))....školní děti jsou pohoďáci. Dneska jsem se celou hodinu s nimi nasmála. Dodávají mi energii.

      Vymazat