neděle 13. září 2015





Mám tolik svícnů, že bych je mohla prodávat......až se manžel  už na mě zlobí:-))
Když mně se tak líbí........mám ráda atmosféru  plápolajících svíček.
Tenhle na mě čekal ve výprodeji a já na první pohled věděla, že bude můj.

14 komentářů:

  1. Já mám taky svícnů ...no nekupto, že??když je to kolikrát tak výhodné,,,Měj se Ila

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, to chápu.Některých věcí mám také povícero, ale kupuji dál :-) A taky se manžel zlobí :-)
    Některé nákupy už jsou proto raději potajnu :-) :-) :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale on je bohužel až moc vmímavý, nic mu ujde:-)

      Vymazat
  3. Svícnů není nikdy dost!:-)Hezkou neděli Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Byl by hřích ho nemít :o)
    Hezký večer. J.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, jsem na tom stejně, jak s tím eventuálním prodejem, tak s tím zvednutým obočím :o)
    Ale tenhle je opravdu moc krásný...
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. A vůbec se ti nedivím , je opravdu nádherný . Zrovna už je na svícínky čas

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, jsem na tom stejně....jen si někdy říkám, kam je všechny dám.....ale někdy nejde odolat.
    Tvůj svícínek je kouzelný.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dopadly :-)))
      Zrovna před chvílí jsem si jeden objednala na ND.

      Vymazat