čtvrtek 17. září 2015


Měla jsem s ním úplně jiné plány:-)) Hodil by se mi do kuchyně.  Dala jsem se  ale do přerovnávání  " potřebných " věcí a našla jsem takovou zásobu. .... a hned bylo pro něj místo jinde.

16 komentářů:

  1. Tu papírovou tašku bych brala i s tím obsahem. Taková zásoba papíru. Ten notový je skvělý. :-) Já teda v papírech takový pořádek nemám.:-( Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u mě je to jedna z věci , kde mám zrovna uklizeno :)))

      Vymazat
  2. jůůů --Evi měla bych si z tebe vzít příklad a taky je dát takhle hezky do kupy :o)
    Měj se krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť já už je měla všude :)))

      Vymazat
  3. Dobré a praktické řešení ... kam s nima:))) vánoce se blíží

    OdpovědětVymazat
  4. ,,Závidím,, ti ho.. :-).U mňa teraz stojí na chodbe veľká papierová taška Baťa a boxy od topánok, ktoré teraz robia s kovovým krúžkom v otvore na vysúvanie ,,šuplíku,, z krabice ...obe vyzerajú ako ND...kam ich zatiaľ schovám, urobím krok do práčovne a ,,vymítim,, ju, alebo ešte viac krôčkov do drevárky a ,,vymítim,, ju !!!
    To jest otázka !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi:)))... Mně stála papírová taška celé léto v ložnici :)

      Vymazat
  5. Kouknu a vidím vánoce :o) Papírovka je suprová :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já je ještě vidět nechci :)))

      Vymazat
  6. Pytel je parádní a mě by na nasyslené papíry rozhodně nestačil :o)
    Evi, měj pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Tešila som sa na foto, kam to papierové vrece umiestnite, a je to tu. Super nápad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ještě jeden a s ním pomýślím do kuchyně.

      Vymazat