sobota 6. června 2015

V práci hektický čas. 
Chodím pozdě domů a na nic jiného mi nezbývají síly.

Ale doma budeme slavit.
A tentokrát je řada na mě:-)








První předčasný dárek už jsem dostala:-)

....háčkovanou dečku...... mám ji od Helenky
Je krásná a ještě jednou jí moc a moc děkuji za milý dárek.



34 komentářů:

  1. Evičko, přeji Ti k narozeninám jen to nej...nej...
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Prajem krásny, požehnaný, životný čas !
    :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Evi,
    přeji ti jen vše dobré, hlavně zdravíčko.
    Oslav si krásně své jubileum.
    Ještě jednou blahopřeji!!!
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, děkuji ti za milé přáníčko :)

      Vymazat
  4. Evi, vse NEJ.. a hlavne to zdravicko at dobre slouzi! Ostatni uz urcite mas. Mimochodem, vypadas vyborne a ta cislovka je jen cislo, vid?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu upřímná.... To číslo se mi teda vůbec nelíbí, ale co se dá dělat:-). Ale na ten vék se vůbec necítím :)))))

      Vymazat
  5. Všechno nejlepšíííí .-)Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, všechno nejlepší, hodně zdraví a hodně elánu, milá Blíženkyně ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujiiii.... elánu mám někdy až moc :))))

      Vymazat
  7. Hodně zdraví a pohody a ať se vše daří i do další poloviny života. Ať žijí blíženci... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blíženci děkují za milé přáníčko :))))

      Vymazat
  8. Evi, teda PÁNI!!! Jak jsem tohle nemohla vědět dopředu? Takové úžasné výročí!!! Moc a moc blahopřeji a přeji splnění všech přání a hlavně zdraví...Ještě si to pořádně užij! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, ani nevím, jestli je něco ke slavení:-)))) narozeniny mám až za týden, ale moje rodina má různé akce ( jako svatbu , odjezd na dovolenou atd), takže oslava je naplánovaná na dnešní den.
      Děkuji moc za milé přáníčko. Hezkou neděli. Eva

      Vymazat
  9. Evi blahopřeji ti k narozeninám, přeji hlavně hodně zdraví a hodně bezpečných nacestovaných kilometrů :-) Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, děkuji za milé přání :)... Další kilometry jsou v plánu. Eva

      Vymazat
  10. Evi, to kdybych věděla. tak bych to ještě vymyslela trochu jinak - děkuji za reklamu a přeji všechno nej, zdraví, spokojenost, lásku a kolem sebe jen lidi, kteří za to stojí!
    Užij si oslavu i neděli! Pa, Helena

    PS: u nás se taky trochu slavilo a bude slavit, 11.6. bude Adamovi 18 :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, díky za krásné přání.... oslava se vydařila.

      Vymazat
  11. Evi,vše nejlepší,hlavně zdraví . . .
    Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Evi,vše nejlepší,hlavně zdraví . . .
    Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Evi,vše nejlepší,hlavně zdraví . . .
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji 3x za krásné přání :-)))

      Vymazat
  14. Evi stojím ve frontě gratulantů a přeji ti jen samá velikánská NEJ,NEJ,NEJ.....
    Hlavně hodně zdraví-lásky -štěstí a pohody--prostě měj se jen skvěle a báječně :o)
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, díky za milé přání:-))

      Vymazat
  15. Mám stejně mladou maminku:). Všechno nejlepší, Evi. Hlavně zdraví a spokojenost, ať si můžeš život nadále tak krásně užívat! Hezky to oslavte. Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, díky moc za krásné přáníčko.
      Já mám zase stejně starého syna jako jsi ty :-)))

      Vymazat
    2. Jojo, to je fakt, už jsi o něm psala!

      Vymazat
    3. Vlastně jsem měla napsat stejně mladého :-)))))

      Vymazat