neděle 7. června 2015

Děkuji své rodině za krásné narozeniny.
Byli jsme jako v pohádce:
Jedli, pili, hodovali, dobře se měli.....tak to bylo u nás :-)

A vám všem moc díky za milá přáníčka.








16 komentářů:

  1. Evi, moc gratuluji a na ty roky jsi velkáááá kočka !!! :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, diky za poklonu i za přáníčko :)

      Vymazat
  2. Evi, souhlasím s Janou:o) a je vidět, že se Tvá oslava zdařila. Dostala jsi nádherné květiny..Určitě to nebude jediná oslava, tak si to nádherně užívej..a není ten věk tak hrozný:o))..Neboj, já to už vím rok a půl:o))..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko,důležité je, že se na to necítíme viď?
      Ve středu mám oslavu v práci:-)

      Vymazat
  3. Parádní oslava! Moje tchýně slaví 60, tak vybíráme dárek a těšíme se taky na oslavu:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přeji úspěšný výběr :))) a hezkou oslavu.

      Vymazat
  4. Evo vše nej nej k tvým narozeninám . Krásná kytice :) , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Šárko ,kytice je nádherná. Bylo na ní navázáno 50 belgických pralinek ;-)))
      To budu tlustá :-(

      Vymazat
  5. Eví krásná kytice a ty dobroty vypadají hodně dobře!Hezké pondělí...Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, jsem ráda, že se vše vydařilo! Jídlo vypadá skvěle a ta kytice...
    Měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oslavu mi udělali krásnou :-)))moc mě potěšili.

      Vymazat
  7. Rozhodne, áno :-) krása, kytice, jedlo aj oslávenkyňa :-) bez prihliadnutia na vek )

    OdpovědětVymazat
  8. Se zpožděním se taky přidávám s přáním jen toho nejlepšího Evi!! :) Ty fotky jsou úplná pastva pro oči, nádhera ;)

    OdpovědětVymazat