neděle 28. června 2015

Tak jsem se zase pokochala krásnými fotkami, objevila nové recepty a dobře si početla.

Máte taky rády(i) dobré jídlo?
A v létě míváte chuť na domácí limonády? V létě grilujete, vyrábíte domácí nanuky, pečete ty nejlepší letní koláče a chcete si přečíst o  nejlepších foodblogerkách  a rozhovor s Ditou P. ?????

Pak ho musíte mít jako já  !!!!!..... speciál časopisu Marianne WE LOVE FOOD

Stojí za to :-)








zdroj fotografií: časopis Marianne We love food

10 komentářů:

  1. Jééé, díky za tip, nevěděla jsem ani že vychází???letím do trafiky...Pa Ila

    OdpovědětVymazat
  2. Pozriem sa po ňom, Marianne rôzne podoby si kupujem :-)
    Prajem šťastnú cestu ! A teším sa na tvoje posty :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Alenko.
      A časopis stojí za koupení :)

      Vymazat
  3. Evi, já si koupila poslední číslo Marianne, ale s úžasným tričkem se srdcem, nekup to za 89 Kč:o)) a navíc, když se s ním vyfotíš na zajímavém místě, můžeš ještě vyhrát:o)...Tento časopis já mám moc ráda...a ten o jídle si asi taky koupím..je lákavý...krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky casopis s tričkem:-)
      Marianne si kupuji od prvního čísla .jsem věrná čtenářka :)

      Vymazat
  4. Evi, děkuji za typ, tu určitě musím mít!
    Měj se hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Dnes jsem na inzerát na tenhle speciál koukala v červencové Marianne... tak se budu inspirovat a kochat krásnými fotkami, jak píšeš. hezký večer, Evi! S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svatko, určitě nebudeš litovat :-)

      Vymazat