úterý 9. června 2015

Když jsem byla malá, měla jsem červen spojený s pivoňkami.
Bohužel  sama nemám zahrádku, tak je jenom obdivuji na těch cizích.
A tyhle holandské na mě čekaly  v Tescu:-)...tak jsem je tam  přece nemohla nechat.
A protože byly za jen " dvacku" , je to radost dvojnásobná.



20 komentářů:

  1. Evi, jsou krásné a určitě vydrží déle než ty růže..I já si je pamatuji z dětství, ale spíš jejich lístky..jako malá jsem chodila s kamarádkou na Boží tělo..tenkrát jsme je rozsypávaly z košíčků..to už ani není pravda..krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, mám je doma od neděle a už dneska jedna začala opadávat:-(
      Eva

      Vymazat
  2. Nadherne. Taky je miluju a zahradu, nastesti, mam:) Pestuju tri barvy a nedokazu rict, ktera je pro me ta nejhezci - vetsinou vzdy ty, ktere prave kvetou. No a za tu cenu, bych to tam vykoupila. To jsem ani nevidela, ze by nekde v obchodaku prodavali zrovna pivonky. Pokrok:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tesco Kralupy nad Vltavou :-)))))) ve výprodeji (původně za 80,- )
      Eva

      Vymazat
  3. Teda to je barvička, tu vidím poprvé...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem tuhle barvu nikdy neviděla :)

      Vymazat
  4. A jsou nádherné , krásný den . Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera! ta barva je super! hezký den, Evi!!! S.

    OdpovědětVymazat
  6. Evi,to je nádhera!Prima den! .-)Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, Evi, ty jsou tedy nádherné!
    Měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Sú krásne, akoby zo starobylého holandského obrazu, farba a tie žlté lúče tyčiniek...pivoňky sú pre mňa večná téma...milujem ich z detstva...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi vystihla moc hezky....jsou to krásné květiny. Eva

      Vymazat