neděle 21. června 2015


Ložnicový koutek na poklady z cest (šišky, kamínky, mušličky, suché plody, peříčka...), pro svíčky, kosmetiku, fotografie a květiny.

Ráda bych ho o prázdninách doladila.
Zatím se nenašel nikdo, kdo by mi třeba  přivrtal obrázky.
A taky sháním nějaké pěkné zrcadlo.
Nemáte někdo vhodný tip?







14 komentářů:

  1. Evi, užij si prázdniny....mě čeká prázdninový provoz, naštěstí hned prvních 14 dní. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky JAni :-)... Já zase nastupují dříve v srpnu. Eva

      Vymazat
  2. Evi já si taky tyto drobnosti vystavuji , všude možně . Nejvíce na poličkách . Včera jsem byla v Ikei a tam by sis možná zrdcadlo vybrala . mají pěkný výěr i ve skonto nábytek . Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, díky za tipy. Doufám, že se mi o prázdninách něco podaří koupit. Eva

      Vymazat
  3. Pekné drobnosti, zladené materiály... :-) , a pekný odtieň maľovky, bledunko lila ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenka, foťák to malinko přebarvil :-)))... Máme béžovou.

      Vymazat
  4. Ty bílé hvězdice jsou překrásné. Ty jsi si na cestách koupila nebo osobně našla? Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, menší je z Chorvatska... velká je koupena v Brejníkově mlýně za 40 !!!! korun.

      Vymazat
  5. Evi, krásný koutek...taky mám svá místečka:o)...a zrcadlo?..co toto:o )http://www.hura-nabytek.cz/zrcadlo-33x38-cm-anl1213/?...to b se mi k Tobě hodilo. Jsi zlatá! :o) Krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, bingo !!!!! Něco takového bych si představovala.
      Podívám se ještě v Německu a po případném neúspěchu se obrátím sem. Diky moc za zlatý tip.

      Vymazat
  6. Evi, koutek je moc hezký už teď. Spousta krásných kousků - ten věnec, pletený rámeček...Až najdeš někoho s vrtačkou, pošli ho i k nám :o) Na druhou stranu - já jsem si na ty opřené grafiky po domě asi už zvykla :o)
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je jak u nás.
      Všude opřené rámy od obrazů :)

      Vymazat