pátek 26. června 2015

Tak už jsou konečně tady...vytoužené prázdniny, dovolená, sladké nicnedělání....u nás už dlouho probíhají přípravy a plánování KDY a KAM.
Učím se nová slovíčka, pročítám průvodce, vyhledávám na internetu trasy a užitečné informace.

Vy už v tom máte jisto? Kam vás kroky letos zavedou?

Přeji vám, ať je vaše dovolená ta NEJ, NEJ..... plná zážitků ....ať si pořádně odpočinete a naberete mnoho sil a energie.



Včera jsem měla nějaké zařizování v Praze a trochu času na letní slevy.
A myslím, že to byl dobrý nápad:-)...letní halena, náramek a řetízek na nohu (za 50 Kč jsem ho musela mít) jsou už v mém vlastnictví.




14 komentářů:

  1. Evi, úžasné nákup..hned bych si nechala říct. Já mám na prázdniny plán jasný:o)..1. července odlétám za velikou louži a vracím se až v polovině srpna..Syn předělává byt a tak si pronajmul ten náš:o)), takže chtě nechtě mizíme:o)/ chtě:o))/..měj se krásně a užij si krásně prázdniny..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivat technice !!!!doufám, že nám budeš pravidelně posílat příspěvky, jak je ve státech :)))My zatim plánujeme a sníme :-)))ale asi nějaký čas nebudu na přijmu ... Pak to samozřejmě vynahradim.
      Tak ať se máme všichni dobře a užijeme si to ve zdraví. Hezké prázdniny .....Šťastný let. Eva

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jj, mám z ní radost:-)
      Hezký vikend. Eva

      Vymazat
  3. Nádhera, pekne zladené...práve sme absolvovali nákup s Milom ...menia mu lieky, zajtra ich vyberieme z lekárne, dúfam, že mu viac sadnú, lebo je taký vyrušený , nabudený, nervácky, zlostný ...tak aj nákup vyzeral, predavačky pozerali, on so mnou bojoval, a to sme brali obchod z kraja...od garáže hneď prvé zľavy :-)... plus koncert nejakej speváčky naživo na plné decibely !...zutekal....som rada, že idem raz za pol roka !, ALE mám aj ja úlovok...hnedé režné letné nohavice, volné...majú aj šnúrku / tú ale nepotrebujem :-) /....počkali na mňa, zabudla som, že som si ich dala odložiť, keď sme tam boli s dcérou pre mobil, / padla na stavbe do jamy, nalomila si predné zuby a stratila mobil / , takže miesto darčeka za maturity.....

    OdpovědětVymazat
  4. Álo, vy to máte pestré :).... A dcera uz je ok???
    Jsem speciální pedagog, takže vím , jak je důležitá trpělivost. A proto obdivuji stále víc a víc , jak všechno zvládáte.
    Hezký vikend. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hej na zúbkoch sa už robí..., mobil je nový, aj nejaké šatočky a sľúbila som jej ešte nejaký bonus...škrabance sa zahojili, už sa usmieva a bonus si odloží, vraj si teda bude šetriť...ale začína nám, hlavne mne, cesta s touto našou Dorotkou, Ómen nómen..., náš Popletko...zatiaľ má negatívne odpovede z VŠ...už len jedna chýba...no pri Nadi sa mi ukázalo, že si netreba zúfať, a proste nechať ísť svojou cestou... Nadina okľuka, takých 7 rokov !.. tak sa na Dorku stále usmievam....
      a blog mi pomáha, chcela som napísať, že Jerguš je lekárom, odvčera.., a muž našiel peknú foto všetkých...:-)
      Och, tak až teraz som si to uvedomila !!! Som hrdá matka :-)))) Ďakujem !

      Vymazat
    2. Hrdá a pyšná... A máš být na co .... Žiješ si krásný a bohatý život :)))já jsem se stala matkou jen jednou... Mám jedináčka, kterému bude v lednu 30 !!! A žádný mamánek ( dle předpovědi babićky) to rozhodně není :)))
      Vystudoval a nakonec z oboru odešel ( a to měl moc pěknou a dobře placenou práci) a vydal se za hlasem svého srdce. Je výtvarně nadaný a založil si tetovací studium.
      Vnitřně jsem vůbec nesouhlasila, ale nahlas jsem mu řekla, že mu nebudu bránit v rozletu a popřála jsem mu hodné štěstí. .... A zadařilo se a je úspěšný :-)) je samostatný a umí se o sebe postarat a taková to byla mámina sukně:-)))))
      P.s. Panu doktorovi velká gratulace. A jestli to dceři nevyjde teď, vyjde to za rok. Nic není ztraceno !!!!

      Vymazat
    3. Ja som jedináčik :-)... a moji rodičia neprijali ,,ako,, žijem...neprijali, že deti majú ADHD, autizmus a už vôbec nie Mila...sú presvedčení, ako väčšina ľudí, že som zlá matka...Evi toto som ja žila : veľa bolesti, starosti a sebazaprenia....naozaj je Krása vidno až teraz...ale milovala som tú ,,chudobu,, :-)...
      Ty si úžasná, veľmi sa mi páči ,,dráha,, tvojho syna ! Aj to, že je svoj a umelec !

      Vymazat
    4. Je smutné, když rodina nechápe :-(... Taky bych mohla vyprávět :-))) ty si Alenko žij podle sebe, podle svého rozhodnuti a to tě obohatí a budeš šťastná a na ostatní lidi se neohlížej. Takovým lidem jako jste vy patří velký OBDIV a UZNÀNÍ.
      Smekám před každým , kdo něco takového dokáže.
      Jsem dneska v jednom kole, tak jsem si odskočila odpočinout si k pc. Balím si zimní věci na dalekou cestu:-)... ale o tom až někdy jindy. Tak papa a hezký odpočinkový vikend. Eva

      Vymazat
  5. Evi přeji ti krásné nicnedělání a ještě krásnější dovolenou , nákupy dopadly na 1 tak ať se ti léto vydaří :))) , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, diky moc.... ať se máte taky fajn:)
      Hezké léto. Eva

      Vymazat
  6. Evi, podle fotky vidím, že míříte moc hezkým směrem a popíjíš k tomu kafíčko z mého milovaného "stroje". A nakoupila si taky parádně, i já jsem něco ulovila...
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konvićka je i můj oblíbený stroj :-))
      Wow slevy :))))

      Vymazat