středa 17. června 2015

Radosti posledních dní....

Konec školního roku je vždy ve znamení stresu a chaosu. Tyto  
" skvělé" dny je třeba si trochu vylepšit :-)

1. potěšení z posledních narozeninových kytiček



2. něco sladkého na zub
(není nad ručně nasbírané lesní jahody)



3. dobrou knihu k tomu 
(tentokrát milý narozeninový dárek od kolegyně.....knihu napsala Píšťalka z Básníků herečka  Eva Vejmělková, která miluje moře (jako já:-)) a Toskánsko (jako já :-)) 


Čím si zpestřujete červnové dny vy?



14 komentářů:

  1. Evi, tak ty lesní jahody, ty bych si fakt dala. Růžové moře je cestopis? Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už nejsou:-)))...je to romantická novela.

      Vymazat
  2. Jůůů, hezké kytičky i dárek...užij si den..Ila

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, máš to dobře vymyslené - já bych k tomu přidala ještě sklenku růžového, večery na zahradě (i když teď to je na deku a ponožky) a těšení na léto, moře...
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, to by se mi taky líbilo:-))))

      Vymazat
  4. Moc hezké kytičky.Jahodové období mám moc ráda!Knížky mám připravené dvě, zatím jsem je jen rychle prolistovala.-)Hezké dny Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si knížku nakonec nechávám na dovolenou:-))))

      Vymazat
  5. Jůů... ty lesní jahůdky upřímně závidím, jako dítě jsme je sbírali na chatě v horách a chutnají nejlíp ze všeho ovoce. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je máme z chalupy. Mám raději než normální jahody. Eva

      Vymazat
  6. Jůů... ty lesní jahůdky upřímně závidím, jako dítě jsme je sbírali na chatě v horách a chutnají nejlíp ze všeho ovoce. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  7. Jůůůů Evi hned bych si na jahůdkách smlsla a skvělé počteníčko máš přichystané :o)
    Měj se moc hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsou bohužel fuč...knížka čeká na dovolenou :-)))

      Vymazat