čtvrtek 25. června 2015




Když jsme byli malí, stačilo nám kousek složeného papíru.
Nyní jsou záložky do knihy á la umělecké dílko .
Záložku mi přivezla kolegyně ze zahraničí. 
Nevíte někdo, zda se podobná záložka  dá koupit i u nás?

16 komentářů:

  1. Zase ! , presne tento kov mám strašne rada a je to moc pekná vecička :-)
    Z neho sme mali manželskú posteľ z IKEA a neviem tento kov pomenovať,biely s patinou ?...posteľ sme mali oproti tomu obrazu s lianovým mostom a tyče na posteli smerovali rovnako ako laná na moste ! Keď som sa prebudila a otvorila oči videla som tú hmlu a most...moc som si ten obraz priala, keď sme počas rekonštrukcie odskočili do IKEA a pri ňom som odpočívala...teraz má tu izbu Milan na znak toho, že sme navždy jeho rodina, má svoje miesto u nás...aj keby odborníci nariadili uzavretý režim...tak už nájdeme trebárs stacionár ..sme jeho rodina...posteľ má bledomodrú kovovú a pod tým obrazom...možno táto izba ešte prejde zmenou, ako náš život...Milovi doteraz totiž pre autizmus stačila komôrka ! Bál sa väčších priestorov a nábytok a veci ho rušili !
    Toľko k môjmu obľúbenému kovu a posteli z neho...majú ju mladí...ešte budem fotiť, ako tie práce hore pôjdu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za krásný a upřímný příspěvek. Vaší filozofii a lásku obdivuji !!!!
      .....Taky můžu kovové věci :-)) Líbí se mi.

      Vymazat
    2. ...a to som ti chcela len napísať o mojej srdcovke, manželskej posteli, z tohto kovu- ako by si ho pomenovala ?
      A veľmi ti ďakujem, si ma potešila....

      Vymazat
    3. :-)
      Kov nevím a to jsem se ptala i manžela :))))

      Vymazat
  2. Evi tak ta je opravdu neobvyklá---ale krásná.
    Třeba zkusit na Fléru se po ni podívat :o)
    Měj se moc hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím něco takového poprvé,krásná je....Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě to bylo taky takové "poprvé".
      Eva

      Vymazat
  4. Evi, je moc krásná..měj krásné prázdniny..My jdeme zítra na to výzo:o))..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si to patřičně užijte !!!!
      Krásné zasloužené prázdniny i tobě Inko. Mějte se za velkou louží .... Eva

      Vymazat
  5. Tak to je krásný kousek. Ten váleček to je nějaký kámen? Moc se mi líbí, Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to kámen.
      I mně se moc líbí. Eva

      Vymazat
  6. takúto záložku som ešte u nás nevidela. možno na etsy.com?

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, ta tedy je! Moc by se mi hodila pro Adamovo třídní profesorku...
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím:-)..ale kde ji tady sehnat????
      Hezký den i tobě Heli. Eva

      Vymazat