sobota 13. června 2015

Nějak nemám ráda ty narozeninové oslavy. Hlavně, když to jsou oslavy moje, protože to jsem zase o rok starší.
Takže slavím nerada.....tyhle kulatiny ale slavím už týden. Minulý víkend s rodinou, v týdnu s kamarádkami, se sousedkami... ....Krásnou oslavu jsem si užila v práci. Kolegyňky a kolegové se převlékli do retro oblečků, tančilo se, zpívalo se, hodovalo se. Skoro slza štěstím ukápla:-)))

Dneska začínám teprve psát ....sát :-) a tak jsem pozvala manžela na narozeninový oběd-po roce do naší oblíbené restaurace na kance se šípkovou... s bramborovými plackami s rozinkami a ořechy.Tuhle kombinaci všem vřele doporučuji.

Fotoreportáž z dnešního sobotního dne:











20 komentářů:

  1. Zase všetko tak príťažlivé, estetické a jedinečné...miesto, kvety- mimochodom, aj ja mám rada takú inakosť:-)...jedlo...nemá chybu...:-)
    Zážitok aj cez foto !!!
    :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji za pochvalu:-))) teď se tu válím s plným břichem a čekám až přejde déšť. Ale jinak to byl úžasný den. Eva

      Vymazat
  2. Evi, dle fotek jste si tedy užili parádní den! Ty jsi třináctého? To je moje kamarádka a byl můj táta.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, den super:-) jsem 13. na Antonína (to byl můj děda, táta i strejda-bohužel už nejsou mezi námi).Dříve jsme to slavili pořádně :-)))

      Vymazat
  3. Super a ta bašta, dala bych si hned...vše nej ještě jednou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ilonko.-)..jídlo bylo výborné.

      Vymazat
  4. Evi, ty mi děláš chutě:o), krásné fotky,až se mi sliny sbíhají:o))..kdeže je ta oblíbená hospůdka?:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, my stihli hned dvě.-)...Kančí = restaurace NA PEKÁRNĚ, kde vaří Václav Frič a druhé posezení bylo stejné jako minulý týden v YARD RESORT PŘEDBOJ U PRAHY.

      Vymazat
  5. :-) Když kanec, tak se šípkovou...:-). Výborný výběr a vypadá to náramně. Také nemám ráda oslavy, naštěstí už jsme se dobrali s rodinou i přáteli k naprosté neformálnosti, takže je to snesitelné. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky to výborně chutnalo.-))
      Byla to sázka na jistotu.
      Hezký víkend. Eva

      Vymazat
  6. Všechno nejlepší!!! Já taky oslavy nemusím....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc... Myslím, že je nás víc takových :-)))Eva

      Vymazat
  7. Divočinu můžu na všechny způsoby , v mrazáku mám ještě jelení :))) , zrovinka jsi mi ho připoměla . Jinak já na veliké přehnané slavení nejsem už vůbec , ale někdo to rád ve velkém stylu . Třeba minulý týden jsme byli na 60ti nách a bylo to veliké i s živou kapelou . Krásný den a odpočívej , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já divočinou vůbec nejím,ale k. se šípkovou fakt miluju:))))
      Měli jsme živou hudbu na oslavě v práci a to nemělo chybu.
      Dneska jdeme zaplavat si do bazénu a pak budeme plánovat nějakou dovolenou.
      Hezkou neděli přeji. Eva

      Vymazat
  8. Tedy Evi-to musela být ale bašta :o)
    Vypadá to že to byl opravdu skvěle prožitý den...
    Měj se moc hezky..
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jídlo nemělo chybu. A celý den byl ok :-)))

      Vymazat
  9. Páni, Evi! Všechno nejlepší k tvým dvacetinám :-) Jsi kočka a můžeš si v klidu oslavy užívat bez ohledu na čísla. Můj muž letos slavil, jak sám říká, pětadvacáté výročí svých pětadvacetin.
    Měj se báječně a uživej si krás života plnými doušky, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, díky za milý komentář :)))tvůj manžel slaví moc pěkně. Eva

      Vymazat
  10. Tak to mně by se tedy líbilo slavit narozeniny skoro týden v kuse, to musí být paráda :))). I ten oběd bych si dala, mňaaam. Jinak dodatečně všechno nejlepší, hlavně ať se daří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milé přáníčko :-)... Možná už ani není co slavit hihi:))))

      Vymazat